2013. július 30., kedd

19.rész

Sziasztok...
Most páran fel vannak háborodva, hogy nem hoztam előbb az új részt ( e-mailok) Aznap halt meg a nénjém.....Azt hittem az írással eltudom feledtetni.....De nem...egy kicsit sem enyhült....de most legyen valami boldogság is: Lett két új olvasóm *--* Piller Bettina és G.B. Evelyne*-* Szóval izé:DD itt a19.rész:)





~°~°~


Fura volt reggel úgy kelni, hogy Harry ismételten a jobb oldalamon fekszik. Végig néztem rakoncátlan édes fürtjein. Szuszogása megnyugtatott. Arca már-már tökéletes volt. Imádtam nézni. A takaró, hibátlan felső testét épp, hogy csak takarta. Fekete boxere kicsit kilátszott. Őrjítő és egyben vadító. Ujjaimat végig húztam arcvonulatain. Morgósan átfordult a másik oldalára. Kicsit felnevettem. Hátulról átkaroltam és magamhoz szorítottam. Nyomtam egy puszit a füle mögé. 

-Ah, baby! Hagyj aludni!- nevetett.- Korán reggel nem hiszem, hogy képes lennél leállítani.
- És kimondta, hogy leakarlak?- kacsintottam rá. Felém fordult és mosolyogni kezdett.- De reggel nem lesz semmi!- elszomorodott. 

Megcsókoltam és kipattantam az ágyból. Oda szaladtam az ablakhoz és elhúztam a függönyöket. Harry válaszkép nyögött egyet. Felhúztam az ágyról és felugrottam a hátára. Ügyesen össze esett. Nagy nevetésbe kezdtünk mire Eleanor kivételével mindenki megjelent a "szobánkban".

- Itt meg mi a jó isten  történik?- kérdezte Liam.
- Harry! Hát....hát te mit képzelsz magadról?- kérdezte Louis. Ajjaj megint kezdődik, hogy eljátsszák  Harryvel ezt a marhaságot. - Megcsalsz?
- Haver, ez nem az aminek látszik!- nevetett a drágám.
- Na jó! Ki kér kaját?- pattantam le Harryről.
- Azt hittem mér sosem kérded!- nevetett Niall.

Lefutottunk a lépcsőn és beverekedtük magunkat a konyhába. Elővettünk mindenféle hülyeséget Niallal. Elég fura szaga volt. Mindenféle dolgot összeöntöttünk. 

-TE, ennek szaga van!- néztem Niallra.
- Ezt nem kéne kidobni?.- nézett rám. Közbe hallottuk hogy a többiek jönnek le.
- Ez mi a jó szent szar gyerekek?- kérdezte Harry.
- Ő, tojásos, juharszirupos palacsintás paradicsom, narancs leves tonhalas izé!- rögtönöztünk Niallerrel.
- Öh, kicsim rendelnél a Nando's-ból?- nézett Liam Danre.
- Már is!- indult a telefonért.

Niall csak nevettünk és az általunk kreált izét böködtük. Miután elfogyasztottuk a csirkeszárnyakat beülünk a nappaliba. Csodás hangulat volt úgy mint régen. Eleanor nem volt közöttünk... mi történhetett? Louis sem mondott semmit. Danielle szorosan mellém ült.  Szólásra nyitotta száját, majd meggondolta magát és becsukta.  Megint kinyitotta.

- És akkor most vissza jössz a suliba?- nézett rám.
- Igen.....múltkor részt vettem a cserediákprogramban. Ezért még mindig a suli tanulója vagyok.- halkultam el.
- Ez tök jó! Akkor a focicsapatba is vissza áll igaz?
- Igen! Tényleg te még táncolsz?
- Most egy ideig nem.- halkult el.- Tudod mióta elmentél..nem nyertünk egy meccset sem...és már szurkolni se jöttek a nézők..így nem volt ember aki előtt szerepelhetnénk..- sütötte le szemét Danielle.
- Az én hibám..- halkultam el.
- De most már itt vagy és minden helyre jön!- ölelt meg.
- Nem, nem jön helyre minden!- futott fel a szobájába Zayn.

Összehúzott szemöldökkel nézett körül Harry. Én értetlenül és tehetetlenül álltam.

- Na jó..ez fura volt!- mondta Louis.
- Öh, utána megyek..- megfordultam és felmentem a szobájába. Az ajtó előtt kicsit haboztam majd  benyitottam. 

- Nálatok nem szokás kopogni?- kérdezte mogorván.
- Mi a baj Zayn?- álltam vele szembe.
- Semmi..
- Zayn!
- Semmi csak..
- Csak?
- Csak mielőtt még elmentél volna..megcsókoltál! Most meg vissza jössz és az le van szarva csak Harry létezik...- mondta kicsit hangosan...szemében könnyek jelentek meg.
- Zayn.....te össze jöttél Perrievel..- néztem a földet.
-Igen..mert köszönés nélkül itt hagytál.. Még annyira se voltál képes hogy legalább írj.....
- Zayn..hallottad mit mondtam tegnap? Kómában voltam...akkor mégis hogy a szarba írtam volna neked?
- Sajnálom..én ..én csak..
- Te csak mi?-  kérdeztem.
- Szeretlek......

~°~°~

Még valami:)
Mi előtt még elfelejteném ;)
Ugye minden részhez kell néhány komi hogy új rész legyen:) 
Nos, Kaptam is:) ....De Anna kommentáltjai mindig meghatottak:) Mindig írt sőt csodaszépeket:) Így hoztam neki egy jutalmat:) :

10 megjegyzés:

  1. részvétem a nénjed miatt :((..a rész fantasztikous lett *o*..mikorra tervezed a kövit ??..és megegyszer nagyon sajnálom a nénjéd:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm:/ köszönöm:) remélem szombatra megtudom írni:)

      Törlés
  2. szia nagyon tetszik a rész *-*..sajnálom a nénikéd :(..siess a kövivel

    VálaszTörlés
  3. Helló, részvétem a nénikéd miatt:(. Nagyon tetszett ez a rész már alig várom a kövi, hozd gyorsan.:*

    VálaszTörlés
  4. Szia drágám! ♥
    Először is részvétem!:(
    Mádodszor:elmondhatatlanul köszönöm az ajándékot.Mégis mivel érdemeltem ki?:D Fogalmam sincs hogy köszönjem meg,zseniális,nagyon szép,imádom!:)
    Végül pedig:eszéletlen rész lett!Mint minden egyes alkalommal,ugyanúgy istenítem a tehetséged! ;)
    Harry.....*--*
    Ès vááá...KIMONDTA!Bazdmeg Zayn kimondta,hogy szereti őt!:D uramisten!!!!nagyon kiváncsi vagyok,hogy mi lesz ebből;)
    Azonnal hozz kövit,vagy ölök!(tudod hogy szeretlek:D)
    Csókollak baby! ♥ xx ~Anne Norina Joiner~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem, de megkel értenetek, hogy mint mindenkinek nekem is kijár a nyári szünet és én is nyaralok vagy nálam nyaralnak:)) Tudom szombatra ígértem de családom utolsó pillanatba jelentette be hogy Balatonra megyünk majd másnap megjött a legjobb barátnőm:))) addig is kitartást puszipacsipá:*<3

      Törlés
  5. Szia meglepi vár rád :D http://theydontknowaboutuskatandonedirection.blogspot.ro/2013/08/1dijam.html

    VálaszTörlés