2013. augusztus 21., szerda

20.rész

- Szeretlek!

Lefagytam. Zayn szerelmes belém? De...dehát ezt eddig miért nem mondta? A...akkor amikor eljöttem az a csók nem csak azért volt, hogy féltékennyé tegyük Harry-t? Mi...semmit sem értek.

- Tessék?- testem megremegett.
- Szeretlek.- ismételte önmagát. Zayn közeledni kezdett felém.
- Zayn én nem, én ....-dadogtam össze-vissza.

 Közelebb jött hozzám és megfogta a kezem. Szívére tette.

- Ezt váltod ki belőlem!- suttogta.- Mikor vége lett Harryvel, te megcsókoltál. Azonnal beléd szerettem. Tökéletesen passzolt a szád az enyémhez. Majd elmentél. El sem köszöntél. Összetörtem. Aztán egy év múlva. Megláttalak a rajongók között. Azt hittem káprázik a szemem elindultam feléd, de Harry beelőzött.- szeme mindent elárult. Igazat mond.


Valóban éreztem valamit amikor megcsókolt, de nem hittem volna, hogy ő is. Hisz ő Zayn Malik, ő neki nem kell egy olyan lány mint én. Azt se értem, hogy Harry, hogy kedvelhet engem, de ebbe most ne menjünk bele.
Valóban bele tudtam volna szeretni Zaynbe, még akkor... de nekem itt van Harry és őt szeretem....vagyis Harryt jobban....azt hiszem....

- Zayn mi... mi csak barátok vagyunk.- nem akartam megbántani őt, de nem tehettem mást. Zayn csak maga elé meredt és szép lassan elengedte a kezemet. Nem kellett mondania éreztem, hogy azt akarja, hogy most menjek el. "Hát ezt jól megcsináltad magadnak Darcy" szidtam le magamat elméletben. Megfordultam és a kijárat felé vettem az irányt. Az ajtóból még vissza néztem rá. De ő még mindig ugyan abban a pózban volt. Megszakadt a szívem, de ez volt a helyes döntés. Vagyis azt hiszem...
Lépteim egyre nehezebbé válltak ahogy elhagytam a szobát.

~Zayn szemszöge~

- Zayn mi... mi csak barátok vagyunk.-  tudtam, hogy nem akart megbántani, de még is fájt, nagyon-nagyon fájt.  Én csak magam elé meredtem és szép lassan elengedtem a kezét. Nem kellett mondanom érezte, hogy azt szeretném, ha most elmenne.
Lefeküdtem az ágyra és a plafonon lévő képeket nézegettem. Nagy részükön én és Darcy voltunk, vagy csak Darcy. Mindegyik kép egy-egy emléket takart. Volt egy kép....középen. Az aznap készült....mikor minden tönkre ment. Mikor elment. Mikor összetörtem. Mikor tönkre mentem lelkileg. Nem ettem, nem ittam semmit.  Az időm nagy részét egyedül a szobámban töltöttem. A koncerteken csak énekeltem nem vettem részt semmiben. Már nem csillogott a szemem. Aznap kaptam tőle az utolsó csókot. Az a csók...az a csók van a képen is. "Close your eyes and think of something nice..." ez a mondat járt a fejemben. Elővettem a füzetet és leírtam...éreztem, hogy  könnyes lett a szemem. Becsuktam  a szemem és valami szépre gondoltam. De a fejemben csak is Darcy volt. A könnyeim szélsebesen száguldottak le az arcomon. Így aludtam el.......

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tudom, Tudom....nagyon rövid :/// De gyerekek nincs időm, sajnos :// És, ha kezdődik a suli még ritkábban lesznek részek:// Több blogom is van és létre kell hozzak egy sorrendet, hogy melyiket írjam először másodszor harmadszor stb. most is egész héten foglalt voltam vagyok egyedül ma vagyok úgy, hogy nincs tervben mára valami
Holnap: Budapstre megyek
Péntektől-Hétfőig: Tánc tábor
Utolsó hét: akkor rástartolok a blogokra, a tanulásra, és még utoljára elmegyünk lehet a Balatonra.
Majd készítek egy  listát a blogok sorrendjéről nektek, hogy tudjátok mikorra várható a következő rész, de lehet lesznek olyanok mikor előbb hozom. Meg kell értenetek ez a fél év nagyon fontos lesz nekem mert nyolcadikos leszek és fontos, hogy felvegyenek oda ahova menni szeretnék.
Ezer millió puszival csókol titeket: Dóri(Darcy) :** <33 xoxo

6 megjegyzés: