2013. október 2., szerda

21. rész

*Darcy szemszöge*

Bementem Harry szobájába. Lefeküdtem az ágyra. Sírni kezdtem. Miért velem történik ez?
Ha akkor elmondja..nem mentem volna el. Vele lennék és nem Harryvel. De azt meg nem bírnám ki. Képtelen lennék elsétálni Harry mellett, mint egy egyszerű barát.  Képtelen lennék anélkül felébredni mellette, hogy ő nem az enyém, hanem csak egy barát. Képtelen lennék érzelmek nélkül megölelni. Képtelen lennék nem meg csókolni. Képtelen lennék élni nélküle...... Képtelen lennék bármire is nélküle....

De Zayn....nem közömbös...egyáltalán nem. De ő a barátom. A legjobb barátom.... Nem lehet több annál.... vagy...talán még is?
Nem...nem szabad. De szükségem van rá. Mi van, ha most elvesztettem?  Úgy megölelném... Annyira hiányzik. Zayn merre vagy?? Én is szeretlek. Ne haragudj....
Nem hal téged Darcy...... Zayn elment.... már nincs veled. Ne gondolkozz rajta. Szét váltatok.

- Oh, dugulj már el!- csaptam a fejemre.

Megörültem. Ez már biztos.  Magammal veszekszek. Mi lett veled Darcy?
Ajtó nyitódást hallottam. Remélem ő az... Gyorsan letöröltem a könnyeimet és kifutottam a szobából.

- Zayn!- megöleltem. De az illat más volt. Test melege is különbözött.

-  Majdnem.-nevetett.- Liam vagyok! Minden rendben?-  aggódó tekintettel rám nézett.
- Persze...- vettem fel egy áll mosolyt.- Én..most...felhívom Daniellet..-mondtam és vissza mentem a szobába.

Elővettem a telefonomat. És remegő kézzel, kikerestem Dani telefonszámát és hívni kezdtem. Óvatosan fülemhez emeltem.  Kicsörgött.... de nem vette fel a telefont. Még egyszer megpróbáltam, de semmi.
Eleanor-t....meg kéne...próbálnom..... De.... őt nem kéne ezzel nyaggatnom. Amint láttam eléggé nagy zűrben voltak Louissal...
Percekkel később csörögni kezdett a telefonom.  Ránéztem a kijelzőjére, Dani volt az. Gyorsan felvettem. De a könnyeim is elindultak.

- Szia Darcy- hallottam hangjából, hogy mosolyog.
- Segíts Dani!- zokogtam.- Nem bírom....
- Mi a baj?? Hol vagy?  Harry veled van?
-  Tudunk találkozni? Harry szobájába.. nem. Ne mond neki, hogy sírtam kérlek!
- Persze! Mindjárt ott vagyok. - mondta.- De miért?
- Rendben szia.-kinyomtam.

Le kellett nyugodjak. Nem lesz semmi baj Darcy. Nyugalom. Miért érzem az, hogy  nincs meg a szívem másik fele?? Mert  másik feled Zayn-é volt.

- Oh, fogd már be!!- üvöltöttem.

Berontott az ajtón Dani.  Oda futott hozzám és letérdelt. Magához ölelt. Olyan volt mint egy testvér.. nem is egy anya..nem. Mint egy angyal...

- Megbántottam őt....-sírtam. - Pedig csak elmondta, hogy szeret....de én meg bántottam őt..
- Harryt?- simogatta a hátamat.
- Nem.- bőgtem..- Zayn-t...
- Tehát elmondta....- suttogta.
- Micsoda??- néztem fel rá. - Zayn most utál. Azt mondtam neki nem szeretem... hazudtam neki Dani.- bújtam hozzá közelebb.
- De, hogy utál Darcy, tudta, hogy szereted...Talán ezért fájt neki, hogy azt mondtad nem szereted....- ölelt szorosan.

Kezdtem megnyugodni. Nyugtatóan dülöngélni kezdett velem. Simogatta hátam és aranyos dolgokat suttogott a fülembe.  Halk csoszogó léptek közelítettek  a szoba felé. Nem voltam benne biztos, hogy nem csak beképzelem-e.

- Te is hallod a csoszogást?-néztem Danira. Bólintott.

Szívem egyre gyorsabban vert. Tudtam, hogy kijön. A kilincs megmozdult, az ajtó pedig kinyílt. És meg láttam őt. Felpattantam Danielle öléből és oda futottam hozzá. Megöleltem. Szorosan magamhoz tartottam.

- Ne hagyj el kérlek.- kezdtem megint sírni.- Szükségem van rád.- suttogtam fülébe.
- Harry itt van?- kérdezte.. át sem ölelt. Csak úgy állt én meg lógtam rajta. Hiába....
- Zayn.-néztem a szemébe. Összetört. Összetörtem. Már nem csillogott szemében a pajkosság. És ez nekem köszönhető. Rohadj meg Darcy!
- Harry itt van?- ismételte meg a kérdését. Figyelembe se véve.
- Miért?
- Hogy megverjen. Elakarom mondani neki, hogy bele szerettem a barátnőjébe. Azt akarom, hogy megverjen...annyira, hogy elfelejtsem minden érzelmemet amit irántad érzek.

Szavai átdöfték a mellkasomat, összetörve a bordáimat lyukat szúrtak a szívemen.  Lassan elengedtem...
Becsuktam a szememet. És megráztam a fejemet.  Mély levegőt vettem és amikor kinyitottam a szemem ő már nem volt ott. Dani hátulról meg fogta a vállamat.

- Én megmondtam...utál.- emeltem rá a tekintetemet.
-  Csak dühös Darcy! Adj neki időt...
- Nem...nem adok!!- mondtam és átfutottam a szobájába.

becsaptam az ajtót. Mérgesen felé indultam. Éreztem ahogy a dühtől felpezsdült vérem átjárja forróvá vált testemet.
- Na idefigyelj.- kezdtem el.- Te ostoba, hülye állat! Ha neked az jól esik, hogy szétvereted magadat, hát tessék, menj csak! De az jusson eszedbe, hogy én itt vagyok!! És hülye vagy, ha azt hiszed nem érzek irántad semmit!! Mert ez nem így van!  És ha ezt akkor mondod el, akkor nem megyek el!! Mert veled maradtam volna!! De így, hogy együtt vagyok Harryvel és úgy vallasz szerelmet. Mond neked elment az eszed?   Majd megszakadt a szívem mikor ezeket kellett mondanom neked!!  Olyan érzés mintha nem lenne meg a másik  fele a szívemnek!! Azzal, hogy utálsz......- adtam ki magamból. Zayn értetlenül állt előttem.. eléggé megleptem.- Nos, csak ennyit akartam.-mondtam és sarkon fordultam, elindultam az ajtó felé mikor megfogta a karomat és vissza húzott.

- Most az egyszer nem Zayn Malik ként bántál velem. Most az egyszer elfelejtetted, hogy kivagyok.- kezét derekam köré fonta.- Tudod mióta vártam erre?- fülem mögé tűrt egy arcomba lógó tincset.

Azt hittétek megfog csókolni igaz? Én is azt hittem....És nem bántam volna meg, de ehelyett csak megölelt. Úgy ahogy még soha....Visszaöleltem. Vissza kaptam egy részét. De még nem teljesen.....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nos, sziasztok!
Mielőtt még páran fel lennének háborodva, hogy ilyen későn hoztam a részt és e-mailben szép szavakkal illetnének csak közlöm, hogy nem kötelező olvasni! Több mint egy hónapot kellett várjak arra a hülye (már bocsánat) 3 kommentért????  7 feliratkozóm van abból egy ember képes kommentálni??? Ez mos komoly?.... Jól van gyerekek. Nem fejezem be a blogot mert már csak 14-19 rész van vissza.  De a komment határt fel emelem. 5 komment után kövi rész!!!
A fenyegetőket meg megkérem arra, hogy, ha nem tudnak kulturált üzenetet küldeni sehogy se tegyék! Igen, elérték, hogy bunkó legyek! Köszönjétek nekik.
xx

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó!! nagyon várom a kövit!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán egyedül te vagy ezzel így :/

      Törlés
    2. :/ de léci fojtasd nagyon jó!! és engem nagyon érdekel!!

      Törlés
    3. Folytatni fogom már ezt befejezem, de gondolj bele 19 kommentet kaptam régen és mára már, hogy tudják folytatom lusták kommentálni....

      Törlés
  2. Nagyon kucifantos resz.....:) es nagyon vagi....remelem hamarosan lesz uj resz :) :D....ez a blogod is csodas de neked minden egyes blogodba meg van az a fuszer ami masnak a blogjaba nincs ....szivvel lekkel irod :) ~Heniii

    VálaszTörlés
  3. Szia! NAgyon jó!!

    VálaszTörlés
  4. Ne hagyd abba! MA találtam rá a blogodra, és kiolvastam az összes eddigi részt!!!! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mint irtam nemhagyom abba!:) ennek örülök:) köszi:)

      Törlés