2013. június 13., csütörtök

16.rész

~Zayn szemszöge~

Nem tudom, hogy hogyan mondjam el Perrienek... Talán nem sértődik meg...

- Szia édes!!- mosolygott a felém futó szőke lány.
- Szia!- ültem le a padra.- Perrie beszélnünk kell.
- Uh, elég komoly vagy! Mi a gond?- ült le mellém.
-  Igen...- hallgattam el.- Perrie... nekem egy kis időre van szükségem...
- Mit akarsz ezzel mondani Zayn?- hallottam hangjában a félelmet.
- Tartsunk szünetet!- nyeltem egy nagyot.
- Darcy miatt... igaz?- hallottam, hogy sír. Nem mertem rá nézni.
- Mi? Darcy? Ő most hogy jön ide?- akadtam ki.
-  Hát, szingli, szép és elég jó a kapcsolatotok!!- mondta.
- Jaj, Perrie ne butáskodj!- öleltem át.- Ez a szünet ez azért kell mert kell egy kis idő! Tudod amivel újra fel tölthetem magam!- álltam fel.
- Értem, akkor én most megyek..próbánk lesz!- szipogott.
- Elvigyelek?- álltam fel én is.
- Nem most  sétálok!- mosolygott és elment.

Sajnáltam őt, de muszáj most egy kicsit egyedül lennem.




14 nap múlva


~Darcy szemszöge~


Múltak a napok. A mi kis  kapcsolatunk Harryvel már 3 hete tartott. Úgy éreztem eljött az ideje, hogy felvállaljuk. Még nem jártunk.. csak elakartam mondani a többieknek, hogy kavarunk.

- Szia Harry!- köszöntem a telefonban.
- Szia!- köszönt.
- Tudunk találkozni?- hangom boldog volt.
- Igen. 5 perc és ott vagyok!- válaszolt.
- Oké! Szia puszi!-  köszöntem el.
- Szia!- kinyomta a telefont.

Hm... ez különös volt. Mi baja van? Sima szia?? Semmi puszi vagy Darcy? Vagy amit általában szokott Bonnie?
Elkezdett rezegni a telefonom.

Itt vagyok a házatok előtt! Harry

Mi?? Eddig mindig csöngetett. És mi ez az sms?? Miért nem hív inkább? Ki mentem az ajtón és beültem a kocsiba.

- Szia!- nyomtam egy puszit arcára. Különös volt.... Ő nem adott nekem.- Harry minden rendben?- néztem rá furán.
- Szia! Nincs..- hallgatott el.- Darcy, ez így nem mehet tovább. Ez ami köztünk van.
- De miért?- szörnyen fáj amit mondott.- Elmondhatjuk a többieknek, ha ez a gond!
- Nem, nem ez a gond....-nem nézett a szemeimbe.- Folytassuk onnan, hogy barátok vagyunk!- nézett ki az ablakon.
- Harry..-  értetlenül ültem az autóban. Láttam, hogy nem ezt akarja.- Ezt más akarja így vagy önszántadból döntöttél így?
- Én akartam így.
-Nem, nem hiszem el!! Nézz a szemembe és úgy mond!- emeltem fel a hangomat.

Felém fordult. Tekintete sötét volt.
- Én akartam így!- hangja rideg volt. Szívem össze tört. Szeme már nem ragyogott mikor rám nézett.
- Így már minden világos! De arra jó voltam mi?- vágtam fejéhez.
- Darcy...- mondta ki nevemet.- Te is tudod, hogy ez nem igaz!
-Én már nem tudom mit higgyek Harry! Este a partyn találkozunk!- kiszálltam az autóból és ahogy tudtam bevágtam magam után.

Amint becsuktam az ajtómat sírnom kellett. De nem tettem.

- Ide tudsz jönni?- szóltam bele a telefonba.
- Már is indulok!- nyomta ki a telefont.

Megnéztem magamat a tükörben. Megtöröltem a szemem és lementem, hogy kinyissam az ajtót.
Liamat kellett volna hívjam, de nem őt hívtam. Hanem mást. Akivel az elmúlt néhány hétben mióta megismertük egymást elég jó lett a kapcsolatunk. Eljött az ideje, hogy elmondjam neki, mi is van köztem és Harry között. Vagyis volt.

- Zayn!- ugrottam a nyakába.
- Szervusz picur!- nyomott egy puszit arcomra.- Na mi a gond?-ültünk le a kanapéra.
- Elkel neked mondjak valamit!- törökülésbe helyeztem magamat.
- Hallgatlak!- mosolygott.
- Én együtt voltam..vagy is kavartam Harryvel titokban.- hajtottam le a fejem.
- Tudtam!- egy pillanatra mosoly ült ki arcára majd ismét komollyá vált.- Kavartál? Miért már nem?
- Honnan tudtad?- kérdeztem vissza
- Hát.. csak sejtettem!De folytasd!- utasított.
- Hát.... mikor ti elmentetek akkor jöttünk össze és azóta  voltunk így titokban.- hallgattam el.
- És történt más is csókon kívül?- kérdezte. Lejjebb szegeztem a fejem.- Mond, hogy nem!!
- Meg ujjazott!- préseltem ki fogaim közül a szavakat.
- Ahj, Darcy!- sóhajtott.

Azt vártam, hogy elítél. Ehelyett megölelt.

- Most miért nézel így rám?- kérdezte.
- Azt hittem, hogy elítélsz majd!- néztem rá.
- Jaj!! Én soha se ítéllek el!! Ezt jól vésd az agyadba!-ölelt megint át.
- És akkor most mi lesz?- tette kezét kezemre.
- A lányok üvegezni akarnak, hogy ott mondjam el Harrynek..de ezek után..- hallgattam el.
- Mondj engem!- mosolygott.
- Biztos? Nem lesz belőle baj?- néztem rá.
- Nem! Legalább féltékennyé teheted vele Harryt!- kacsintott. Kicsit elmosolyogtam magam.
- De mi van veled és Perrievel?- megint váltottam komolyra a szót.
- Semmi... Ebben a 2 hétben 4-szer beszéltem vele.- hallgatott.
- Sajnálom!- húztam a számat.
- Mit?- nevetett.- Tudod nem is zavar...- mosolygott.
- Mármint, hogy Perrievel ez a helyzet?- lepődtem meg.
- Egyáltalán nem izgat!  kicsit még érdekel...de azt hittem rosszabb lesz!- mesélte.

Közel hajoltam hozzá és nyomtam egy puszit arcára.

- Köszönök mindent Zayn!- mosolyogtam és felálltam.
- Most mit csinálsz?- nézett rám.
- Ebédet! Csak nem mész el üres gyomorral!- kacsintottam rá.
- Nana ezt én szoktam!- kacsintott.- Na jó,de csak neked engedem meg!!- ölelt át.- Segítek jó?
- Oké!- nyomtam puszit arcára.- Jó most már értem Perriet, hogy mért volt rám féltékeny!- pakoltam elő a főzéshez való dolgokat.
- Ha olyan buta, hogy féltékeny volt néhány puszira!- mosolygott.
- Néhány puszira?- incselkedtem.
- Ühüm!!- fogta meg derekamat.
- Ajjaj Zayn mit csinálsz?- nevettem.
- Magam sem tudom!- nyomta össze homlokunkat.


Mélyen bele néztem gyönyörű szép barna szemeibe. Ő a legjobb barátom. Mintha már 5 éve ismernénk egymást. De közelsége most még is ás volt.

- Zayn, most te leszel az a fiú akire féltékeny lesz Harry?- még mindig ugyan abban a helyzetben voltunk.
- Igen, miért?- hangja csábító volt.
- Megfog pukkadni!- nevettem és oldalba böktem.
- Azt mondod, hogy Harry féltékenykedhet miattam?- szemében megláttam az örömöt.
- Persze, helyesebb vagy mint az!- mosolyogtam rá.
- Darcy?- nyelt egyet.

Határozott léptekkel indult meg felém. Arcomat keze közé vette.  Feje közeledni kezdett, 5 centiméternél megállt. Sokáig elidőztünk így.

- Mire vársz Zayn?- suttogtam.
- Nem...nem merem megtenni!- hangja szakadozott volt.

Hirtelen Eleanor és Danielle belépett a nappaliba. Gyorsan elhúztuk a fejünket.

- Nocsak, nocsak hát itt meg mi történik?- hatalmas vigyor jelent meg arcukon.
-  Nem történt semmi mert megjöttetek!- mosolyogtam kedvesen.
- Öh, akkor érted jövök majd 5-re. Megfelel?- mosolygott rám Zayn.
- Tökéletes!- szemei elvarázsoltak.
- Sziasztok!- köszönt.

Nyomott egy puszit arcomra és elment.

- Magyarázatot követelek!- ültetett le Eleanor a kanapéra.
- Most akkor Harry vagy Zayn?- kérdezte Danielle.
- Zayn!- vágtam rá azonnal.
- Mi történt?- lepődtek meg.
- Sok...sok minden van amiről nem tudtok..- hallgattam el.- Legalábbis Harryvel kapcsolatban.
- Valamit nem mondtál el nekünk?- nézett rám Dan.
- Nem- hallgattam el.- De talán itt az ideje, hogy elmondjam. Sőt üvegezés közben fogom elmondani.
- Oké!- húzták a szájukat.- Úristen!! Darcy készülődj!!
- Miért mennyi az idő?- ugrottam fel.
- Fél óra és itt lesz Zayn!!- löktek be szobám ajtaján.
- Tessék ezt vedd fel! Nem inkább ezt!!- dobálták ki a ruháimat a szekrényből.
- El, felkötve vagy kiengedve?- kérdezte Dan.
- Mindjárt megnézzük melyik illik a ruhájához!- intézkedtek. Megszólalni se tudtam.- Legyen kiengedve neki és legyen oldalt egy fonat neki!- magyarázta Eleanor.
- Oké csinálom!-  elkezdett a hajam körül babrálni miközben felvettem a ruhát.- Nézd csak meg El!- utasította Danielle.
- Tökéletes!- mosolygott.- A Sminked következik!- hozták ki a fürdőből a szemceruzától kezdve a rúzsig.  Pár percre rá kész lettem.
- Várjatok még valami hiányzik!- felpattantam és a fürdőbe rohantam. Előkaptam azt a rúzst a szekrényből amit csak különleges alkalmakkor szoktam használni. Csöngettek.
- Itt van Zayn!- csillant fel a szemem. Még egyszer megnéztem magamat a tükörben és lementem.
- Hű!- mondták egyszerre a lányok.
- Gyönyörű vagy!- ölelt át Zayn.
- Köszönöm!- nyomtam egy puszit arcára.
- Ti is jöttök lányok?- nézett rájuk Malik.
- Nem, mi előbb elmegyünk még valahova!-mosolyogtak.- Na menjetek tubicáim!- lökött ki az ajtón Eleanor. Ránéztem Zaynre és elnevettük magunkat.
- Sétálunk?- mosolygott rám.
- Igen! Jó ötlet!- szemem ragyogott.- Harrynek mondtál valamit?- néztem rá.
- Ja, igen Harry...-hallgatott el.
- Mi az Zayn?- néztem rá.
- Szóval.. vitt magával valakit....- fordított maga felé.
- Kit?-  hangom nyugodt volt.
- Egy lányt....- hallgatott el.
- Oh, oké!- húztam meg a vállam.
- Nem is érdekel?- lepődött meg.

Ránéztem. Ujjainkat össze kulcsoltam és rámosolyogtam.

- Nem!-büszkén mondtam.

Csak mosolygott egyet és tovább mentünk. Jó idő volt. Ez nem jellemző Londonra. Hagytam, hogy a meleg szellő játsszon hajammal. Mikor megérkeztünk Zayn kinyitotta nekem az ajtót.  Megköszönés képen megpusziltam az arcát.

- Sziasztok!- köszöntem nagy hanggal.
- Darcy!!- ugrottak a nyakamba a fiúk.

Beültünk a nappaliba. A lányok is megéreztek. Csodás volt a hangulat. De aztán megjött Harry és az újdonsült barátnője. Nagy mell, ribis mozgás, 24 körüli lány. Persze ez kell Harynek.

- Sziasztok! Bemutatom nektek Jennát.- mosolygott Harry. Mindenki bemutatkozott neki. Nyávogós hang.

- Szia Liam vagyok!- mutatkozott be.
- Hm, elég helyes vagy én Jenna!- kacsintott.
- Szia Danielle vagyok Liam barátnője!- mutatkozott be.
- És én akkor hova szarjak aranyom?- rebegtette szempilláit.  Zayn lefogott mielőtt még fel rúgom.
- Szia én Zayn vagyok!- fogott vele kezet.
- Szervusz Zayn... milyen csábító ajkaid vannak- harapott bele szájába. Zaynt hagyd békén...
- Na mi van te nem köszönsz? Megvárod hogy én menjek oda ribikém?- fordult felém.
- Na jó nekem most lett elegem!!!-pattantam fel.- Elmondanád mit képzelsz magadról? Talán 5 perce lehetsz ebben a házban és máris sértegeted a legjobb barátnőimet rámozdulsz a fiúkra és még az én pasimra is? Mit képzelsz magadról?- kapkodtam a levegőt.- Azt hiszed Harry szeret? Hát tévedsz... ő nem tud senkit se szeretni! A melled miatt kellesz neki!! Levázolom szépen a helyzetet. Elcsábít.. ajándékokkal magához vonz. És mikor elhiteti veled, hogy szeret  beültet egy szép napon a kocsiba és megmondja rideg tekintettel, hogy vége!!- szemeimben össze gyűltek a könnyek.- Nem igaz Harry? Mond, hogy nem igaz!!- kiabáltam rá.
- Darcy...- hallgatott el.
- Na mi van Harry? Nem tudsz megszólalni? Fáj az igazság mi?- néztem a szemébe.- Amúgy hol van a másik ajándékom?? Tudod amit megígértél! Talán ez volt? Ott hagysz egy ilyenért?- mutatta rá. - Tudod azt hittem jobb az ízlésed- kacsintottam rá.- Nem tudod mit veszítettél Harry!- mondtam nyugodt  hang..- Tudod  van aki megbecsül!- álltam oda Zayn mellé és megfogtam kezét.

- Sajnálom!- éreztem hangjában a megbánást.
- Hát még én Harry, hát még én!- ridegen néztem szemeibe....

6 megjegyzés:

  1. Ez igen ocsem..........Darcy bekemenyit tetesizk nagyon jo resz lett..............de remelem hogy azert Harryvel meg nincs vege itt :)) ~heni :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tény, hogy Darcy eléggé oda vágott Harrynek! hát majd kiderül:D

      Törlés
  2. Gyorsan kovit :)

    VálaszTörlés
  3. Drága,egyetlen Darcym!:)
    Ezt te sem gondoltad komolyan,hogy itt kell befejezni ugye?Ez bosszút követel!!TUDOM HOL LAKSZ!Na jó,nem:D De szekszárdi vagy,ami kisváros,úgyhogy egyszer biztos találkozunk,és akkor kést szegezek a torkodhoz,belevágok,majd nézem ahogyan a gyönyörű vörös színű vér lefolyik a torkodon.CSEPP CSEPP;)
    NA JÓ!Amúgy fantasztikusan,eszméletlenül,frenetikusan,zseniálisan,kibaszottul jó rész lett!;)(bocsi a csúnya szóért).Harryben csalódtam,nem kicsit,de tuti,hogy nem önszántából tette,amit tett.Zayn....elolvadtam*---*Darcy pedig....büszke vagyok rá,hogy kiállt magáért,mert ő az egyik főszereplő azon kevesek közűl,aki közel áll a szívemhez!Imádtam ezt a részt!Igaz,a befejezés egy kicsit csípi a csőrömet,de jön az ismétlőmondatom:)):Kövit követelek,de azonnal!
    Ui:Bocsi,hogy regényt írtam:D
    Imádlak:) Xx ~ Anne N. J.~

    VálaszTörlés
  4. Úriiiiiiiiisteb ez na jó ez tényleg a legszebb koment!!!! Van egy olyan érzésem, hogy kapsz ezért majd valamit!:))

    VálaszTörlés