2013. június 28., péntek

18. rész

12 nap...ennyi telt el azóta mióta fel raktam a 17. részt. 1 díj, 4 komment. 17 bejegyzés. Hogy miért is írom le ezeket? A blog lehet be zár. Lehet befejezem. Már nem olvassátok annyian. Lassan elfogynak a feliratkozók. 3 feliratkozóm maradt. 12 nap kellett ahhoz, hogy a kötelező 3 komment össze jöjjön. Tudjátok az milyen sok idő 3 kommenthez? Rengeteg. Komolyan kezdek kételkedni már az írás tudásomban is. Ennyire szarul írok emberek? Mondjátok már meg. Vagy a unjátok mert akkor nem folytatom. Akkor nem ölök bele ennyi energiát akkor nem pocsékolom erre az időmet mert higgyétek el azt az időt amit a blogokra és rátok szánok mással is eltudnám ütni!
Jó olvasást.... kommentáljatok vagy bánom is én már.

_________________________________________________________________________________

Csodálatos pillanat volt. Harryt végre magaménak tudhattam. Minden végre remekül alakult. Vagy mégsem minden?
Hátra mentem a backstageba ahol Eleanor és Danielle volt.

- Sziasztok!- boldogan léptem oda hozzájuk.
Rám néztek majd elfordultak.
- Mi a baj?- lepődtem meg.
- Mi a baj? Ezt most komolyan kérded? Szó nélkül elmentél. Nem is kerestél minket. Azt hittük meghaltál. És még megkérded, hogy mi a baj?- förmedt rám Eleanor.

- Én sa..sajnálom.- hallgattam el.- Igazatok van. Nem kellett volna ezt tennem veletek.
- Mindenkit itt hagytál Darcy! A fiúkat, a foci csapatot, a sulit, a barátaidat, Londont. Zayn teljesen kiborult. Elvesztettük a bajnokságot. Harryt megkaptad de minden mást elveszítettél. Nem maradt semmid és senkid rajta kívül. Elvesztél Darcy. Egy senki lettél.- Eleanor szavai lesújtottak.

- Tudod a valódi okát, hogy miért nem jöttem vissza? -néztem szemeibe.
- Nem és nem is érdekel!- mondta ridegen.
- Amíg nem tudod a valódi okát addig ne is ítélkezz.- ezt már a fiúk is hallották.

- Szia Darcy!- ugrottak a nyakamba kivéve Zaynt. Néhány puszi után elengedtek oda álltam elé.
- Szia Zayn!- hajtottam le fejemet. Nem szólt semmit csak megölelt.
- Hiányoztál!- súgta fülembe.
- Te is nekem Zayn, te is nekem!- szorítottam magamhoz. Pár perccel később elengedett. Harry hátulról átkarolt és megpuszilgatott.

- Gyertek menjünk! Van miről beszélnünk!- mondta Louis és rám mosolygott.


***

Bementem a jó öreg kapun. Beléptem azon az ajtón, amint utoljára távoztam. Le ültem a jó öreg kanapéra.

- Mesélj Darcy!- mosolygott Niall.- Mit csináltál ebben az 1 évben?
- Hát... nagyjából az egészet a testemen kívül töltöttem.- mondtam.
A többiek nevetni kezdtek azt hitték viccnek szántam.
- Hogy-hogy vissza jöttél?- mosolygott Liam.
- Előbb is vissza jöttem volna.-hallgattam el.
- Miért nem tetted?- kérdezte Danielle. Végre megszólalt.
- 3 nap után akartam vissza jönni, de mikor elhagytam Londont. Volt egy balesetem. Kómába estem. 1 hónappal ezelőtt ébredtem fel. 3 hétig megfigyelés alatt voltam. 4 nappal ezelőtt engedtek ki a kórházból. Az üveg szilánkok szét vágták a karomat, lábamat, az egész testemet. Ezért nem jöttem vissza Eleanor!- szegeztem  rá tekintetemet.

- Sajnálom, nem tudtam!- hajtotta le fejét.
- De most már jól vagy?- kérdezte Zayn aggódóan.
- Igen Zayn!- nyomta egy puszit arcára.
- Na én már nem is kapok?- kérdezte Harold.
- Dehogy nem!- mosolyogtam és nyomtam egy puszit szájára.
- Sajnálom Darcy!- ölelt magához Danielle.

Eleanor felállt és kiment a konyhába. Haragszik rám. Megértem. De azért eléggé fájt tőle amiket a fejemhez vágott.
- Felmegyünk?-kérdezte Harry.
- Felmehetünk!-mosolyogtam.
- Lejöttök még?- kérdezte Zayn.
- Nem hiszem!- mondtam.
- Akkor jó éjszakát szép álmokat Darcy!- nyomott arcomra két puszit és megölelt.
- Neked is Zayn! Szép álmokat!- meg csókoltam puha arcát és megöleltem.

22 megjegyzés:

  1. Egy percig se ketelkedjel az iras tehetsegedben.......bened van az iras neked ehez van erzesed.....sajnalom hogy szomoru lette ezert...de te csodasan irsz szinte mindig vegig bogom a reszeket......Es ez a blog is remek nem unalmas nagyon is izgis ........kerlek ne hagyd abba az irast vagy ezt a blogot :(((((((( ~Heni

    VálaszTörlés
  2. Sajnos nagyon kevés ember van aki ugyan ezt gondolja

    VálaszTörlés
  3. Jo resz lett,ne hagyd abba

    VálaszTörlés
  4. Ne hagyd abba nogyon jo *.*

    VálaszTörlés
  5. Drága,egyetlen Darcym!
    Annyira sajnálom,hogy jó régóta nem hallottál felőlem,de nyaralni voltam(ami mondjuk egy kész rémálom volt,de mind1)
    A lényeg!:HA ABBA HAGYOD,MEGKERESLEK ÉS EGYENKÈNT FOGOM KITÉPNI A HAJAD,MAJD LENYAKAZLAK!:D VÁGESZ? (tudom,hogy pszichopata vagyok,más is mondta már:D) NEM HAGYHATOD ABBA!MEGTILTOM! Fogd már fel,hogy KIBASZOTT JÓL ÍRSZ!*-* Ez a rész is istentelen jó lett,majdnem sírtam,amikor El és Dani visszautasították Darcyt.:'/ De utána minden jóra fordult*-* :) még mindig imádom a blogodat,ahogy írsz,és téged is.Tehetséges vagy,ez nem is kérdés.De most komolyan,kérlek minél hamarabb hozd a kövit!:) Love u,
    xx ~Anne N. J.~

    VálaszTörlés
  6. Anna:') Csak ültem...és sírtam...csodálatos vagy!! ÉS akárhogyan is folytatódik a Harry Styles And Me... remélem tartani fogjuk a kapcsolatot és nem fog ez is elmúlni...vissza fojtott könnyekkel írom neked ezeket a mondatokat. Szívembe véstem a neved!! Jól jegyezd meg melletted leszek!:)))
    ILY
    Darcy xx

    VálaszTörlés
  7. Szia!!én egyszerűen elérzékenyültem!!hozd az új részt minél minél hamarabb!!csodás vagy!! :) puszi!! :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:) nagyon szépen köszönöm:) imádlak titeket<3333333

      Törlés
  8. Ne hagyd abba a blogot mert tehetséges vagy....NAGYON JÓ RÉSZ LETT!!!!!!!!!!!Siess a kövivel...

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jo amit csinalasz ne hagyd abba varjuk a kovot

    VálaszTörlés
  10. Jaj szuper gyorsan uj reszt ^^

    VálaszTörlés
  11. sziia épp ma találtam rá a blogodra és az összes részt el is olvasta nagyon nagyon tetszik <3..kegyetlenyül tehetséges író vagy abba ne merd hagyni!!!:D..és mostantól mindig olvasni fogom a blogod igéreem <333

    VálaszTörlés