2013. június 16., vasárnap

17.rész Miattam!

Mindenki hallgatott. Szemébe könnyeket láttam. Megsajnáltam... ez hihetetlen egy pillanatra sem tudok erős maradni vele szembe.

- Se...semmit sem tudsz!-  fojtotta el könnyeit.- Sosem hitegettelek..... Tudod milyen nehéz volt úgy.. olyan ridegen a szemedbe néznem??- hangja fájdalommal teli volt.- Mert...én még mindig szeretlek!- arcán lefolyt egy könnycsepp..

Harry sírt... Harry most először sírt valaki miatt... Miattam. Harry kiment az ajtón és én csak néztem, hogy hogyan távozik el.....

- Mit tettem!...- bámultam magam elé.

Zokogtam..... nem tudtam mit tegyek...azt mondta szeret... Szeret!!

- Harry!!- szaladtam utána ahogy csak tudtam. 

Nem tudtam hova vagy merre  megyek. Csak rohantam és rohantam. Az ég már sötétedett... Harryt nem találtam.

Megálltam az út közepén. Nem zavart ki lát és ki nem. Csak felnéztem az égre. Mély levegőt vettem és torkom szakadtából ordítottam : 

- Én is szeretlek Harry!!!- üvöltöttem.

Szomorúan, megtört szívvel vissza mentem a többiekhez.

- Elment....- csak ennyit mondtam.
- Mi de hova?-rohamoztak meg a többiek.

Csak bólogatni tudtam, hogy nem tudom.



....2 héttel később....


A Rész további részében ezt a dalt hallgassátok és, ha leállt indítsátok újra. 
köszön, Dóri





Harry még mindig nem jelentkezett. Zayn újra össze jött Perrievel.... Liam és Danielle túl vannak egy szakításon.... Eleanor és Louis együtt átvészelték a nehéz időket mikor azzal vádolták Eleanort, hogy több személyiség... Niall randizgatni kezdett. Felmerült a többiekben, hogyha Harry nem jelentkezik hamarosan akkor az One Direction feloszlik. És velem mi van? Egyre többet sírok.. Harry hiánya felemészt. Nélküle minden olyan nehéz és fájdalmas. Nincs aki megvéd... a suliban mindenki bánt...  A rajongók megutáltak, szerintük Harry miattam ment el. Teljesen meg értem őket, hogy utálnak... Én is magamat. Most már tudom mit jelent, jelentett nekem Harry.... a VILÁGOT! AZ ÉLETET! Nélküle elveszettnek érzem magamat a világban. Nem maradhatok itt tovább... minden rá emlékeztet ... elkel hagyjam Londont!




...1 évvel később...

Pontosan 1 év telt el azóta mióta utoljára láttam Harryt... Rájöttem, hogy sosem fog elmúlni a hiánya csak megtanulok vele együtt élni. Eleanorral és Daniellel már nem tartom a kapcsolatot, ahogy Liammal, Niallal,Louissal és Zaynnel sem.Róluk is ő jut eszembe. Harry 1 hónap után ment vissza a fiúkhoz. Az One Direction egy kis szünet után újra egy bandává vált. A hírekből ítélve zökkenő mentesen ment az életük.... 
Míg az enyém meg állt. Egy eldugott kis városkában élek messze Londontól....
Minden egyes vágás a karomon egy-egy fájdalmat rejtenek melyek mögött egy össze tört szívű lány állt. 
Megfogattam, hogy soha többé nem megyek Londonba....de most utam mégis oda vezetett. 
4 órát utaztam. Mire a városba értem. Már sötétedett. Mélyen bele szippantottam a Londoni levegőbe... olyan volt mint régen. Szinte már elfelejtettem  ezt az illatot. Elmentem a parkba. Megpillantottam egy plakátot. 

One Direction Szabad téri koncert
kezdés: 20:00


Vágyott rá a szívem, hogy megnézzem... de nem..



~Harry szemszöge~

Egy újabb üres koncert nélküle... De remélem ez a dal majd helyre hoz mindent.


- Sziasztok!- köszöntem a rajongóknak..- Először egy egyéni dallal kezdenék! Amit egy lánynak írtam. Ma van pontosan egy éve, hogy megszakadt a kapcsolatunk. A címe pedig Don't Let Me Go!

(indítsátok el)

Elkezdődött a zene. Hirtelen mint a mesében szét nyílt a közönség így egy utat hozva létre, elindult rajta egy lány. Nem hiszem el.. Darcy. Szemembe megjelentek a könnyek... 1 éve már.. mikor elment... hiánya töltötte be szívemet... Sosem szabadott volna aznap szakítanom vele..... Kezembe fogtam a mikrofont és lesétáltam a színpadról. Szeme ragyogott. Megláttam ragyogó mosolyát. Megállt előttem és félénken szemembe nézett. Láttam az előbukkanó könnyeket. Megfogtam kezét és úgy énekeltem tovább. A  zene elhalkult. Végig simítottam arcán. 

- Azt hittem sosem látlak viszont!- suttogtam.
- Én is....- hangja fájdalmakkal teli volt.
-Többet nem csalódsz bennem! Csak adj egy egy utolsó utolsó esélyt!- szemei csillogtak.
- Egy utolsó utolsót!- mosolygott

-Szánk hosszú idő után újra össze forrt. 1 éve már, hogy utoljára csókolt meg így. Hihetetlen de a  szomorúság mely betöltötte szívemet eltűnt egy pillanat alatt. Hosszú idők után újra boldog voltam.

- Hölgyeim is uraim! Ő itt Darcy Addington, a barátnőm!

7 megjegyzés:

  1. Édes drága szivem:D
    Te ugye most meg akarsz engem ölni?!Eszméletlen sokat sírtam ezen a részen....isszonyat jól leírtad!!!Harry dala pedig egyszerűen asdfghjkl*-*tudom,ez nem a te érdemed,de olyan jó hogy beraktad:))Darcyt hihetetlenül sajnáltam,Harryért pedig csak imádkozni tudtam,hogy jöjjön vissza.A végét sírva és vigyorogva olvastam,I.M.Á.D.T.A.M.,mint mindegyik fejezetet!:))
    Ui:Nálam is fent van az új rész,ha kedved tartja,nézz be;))
    Xx ~Anne N. J.~

    VálaszTörlés
  2. Drága Annám.... megint megsirattál... köszönöm neked ezeket a csodálatos kommenteket!! Mindig mosolyognom kell mikor te írsz!! Persze hogy benézek!:)))

    VálaszTörlés
  3. Hat ez gyonyoru resz lett....hat erre csak annyit hogy "Don't Let Me Go!"..............HAt mar nagyon varom a kovetkezo reszt :)~Heni

    VálaszTörlés
  4. Jo resz,,,,,,,kovit

    VálaszTörlés