2013. június 8., szombat

15.rész

- Búj az asztal alá!!- löktem be Harryt.
- Most komoly?- nézett rám.
- Igen!

Gyorsan rádobtam az asztal terítőt az asztalra és a pult felé fordultam.

- Szia Darcy!- öleltek meg a lányok.- Csináltál reggelit?-kikerekedett szemekkel néztek rám.
- Ő..aha- ültünk le az asztalhoz.
- Na mesélj mi volt tegnap?-mosolyogtak.
- Hát, este a házunk előtt megtámadtak engem.......- halkultam el.
- Mi? De jól vagy?- rontottak rám.
- Igen!! Harrynek köszönhetően.- mosolyogtam.
- Harry?- néztek rám.
- Igen, épp egy buliba készült mikor látta, hogy segítségre szorulok és hát mondjuk úgy, hogy eléggé megviselté vált a férfi...- nyeltem egy nagyot mikor Harry a lábamhoz ért.
- Hú akkor jókor volt jó időben!- mosolyogtak.- Amúgy mi van köztetek?
- Semmi... szimpla barátság!-  mozgolódni kezdtem mikor Harry ujjai felszaladtak a combomat fedő pólóm alatt.
- Aha, azért mért annyira végig téged... meg azért csillog a szemed mikor ránézel!- kuncogott Eleanor.- Valld be, hogy tetszik!
- Tetszeni tetszik!- nevettem.-Még jó, hogy! De ezt szerintem ő is tudja- tetem kezére kezemet az asztal alatt.
- Hát akkor? Miért nem jártok?- nézett rám Dan.
- Mi?.....Hát....mert...izéé....mert csak barátok vagyunk!- dadogtam.
- Most ki ne találd nekem, hogy amíg mi nem voltunk otthon nem törtét semmi köztetek!- húzogatta szemöldökét El.
- Hát, de, ha egy szer semmi se volt!- Harry eléggé nyugtalan volt ott lent az asztal alatt.
- Khm.. és mit csinálnál, ha csak úgy előttünk lesmárolna téged?- rebegtette  szempilláit Danielle.
- Olyat meg nem tenne.- néztem rájuk.
Harryről beszélünk Darcy!- közölte velem Eleanor.- Egyáltalán mi tetszik neked Harryben?- nézett rám.
- Hát....úgy...muszáj pont most Harryről beszélnünk?- kerültem ki a kérdést.
- Igen!! Mert mostanában vele foglalkozol csak! És szeretnénk tudni miért!- nézett rám Dan.
- Jó akkor elmondom! A csillogó zöld szeme. A gödröcskéi a mosolya. A kockás hasa!-nyeltem egyet.- És a formás feneke!- nevettem el magamat a végén. A lányok furán néztek rám.- Ja meg persze a rakoncátlan fürtjei.-  álmodoztam. Teljesen elfelejtettem az asztal alatt bujkáló fiút.
- Darcy.....Harry szeme csak akkor csillog, ha rád néz!!- mosolyogtak.- De várjunk csak... honnan tudod, hogy formás a feneke?Ruhán keresztül elég nehéz megállapítani!- kacsintottak.
- Fogás alapján jó!- mosolyogtam. Baszki elszóltam magam.- Úgy értettem....a veszekedésünk előtt......akkor tudakoltam meg!!-  persze Harry rögtön tudta, hogy ez a megállapítás tegnap történt.
- Jó most az egyszer kivágtad magadat!!- nevettek.- Indulunk a fiúkhoz nem jössz?- nézett rám.
- De majd megyek! Csak majd felhívom Haroldot, hogy jöjjön értem!-  bele csípett a combomba a név miatt.
- Oké!- mosolyogtak és elindultak.

Harry kibújt az asztal alól.

- A Csillogó zöld szeme! A Mosolya a gödröcskéi! Jaj és a haja!! És a kockás hasa! És az a formás feneke!- nyomott a pulthoz. Rátette kezét derekamra.- Ennyire ellenállhatatlan vagyok számodra?- kacsintott.
- Nem akartam kimondani!! Ők akarták!- tetem kezeimet mellkasára.- Neked sosem mondtam volna el mert a végén még nő az egoizmusod!!- kacsintottam vissza.
- Igen? Talán azért is odáig vagy?- csábított el.
- Ühüm!- egyre inkább csak ara tudtam gondolni, hogy szája ismét az enyémhez tapadjon.

Először csak súrolta számat, majd elmosolyodott. Nyomott egy apró puszit számra és elhúzódott.

- Ne szórakozz!- szóltam rá.
- Még el kell vigyelek nem emlékszel?- kacsintott.- Ezt vedd büntetésnek mert lefogtad a kezemet az asztal alatt.
Jól van Harold!- nevette.- Akkor a játék elkezdődött.- felfutottam a szobámba bezártam az ajtót és elkészülődtem. Negyed óra múlva lementem. - Indulhatunk?- néztem rá.
- Igen! De várj előtte!- közelebb lépett hozzám és megcsókolt. Végre!VÉGRE!VÉGRE! Annyira vágytam már a csókjára egyszerűen hihetetlenűl, felemelő érzés volt.- Bűn tudatom volt, mert akkor nem csókoltalak meg!- ölelt át.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



- Sziasztok! léptünk be az ajtón.
- Psszt! Gyertek már kezdődik a film!- jött ki Eleanor Louis szobájából.

Felmentünk. Rá feküdtem az ágyra. Mellém Harry. Eleanor rám tette a lábait. Lou Ekeanorra feküdt. Liam, Danielle a földön. Zayn és Perrie a kanapén.
Harry vállán volt a fejem miközben néztük a filmet. Elkezdtem a halásznadrágjából kilógó térdét simogatni, míg ő vállamat simogatta. Pár perc múlva már combját simogattam. félénken mellkasom felé nyúlt keze és  ott simogatott. Gyorsan elvette kezét mikor Perrie körbe nézett. Ráfeküdtem Harry hasára és tovább simogattam. Kezeim feljebb csúsztak és éreztem ahogy férfiassága dudorodik.
- Adj egy párnát Harry!- szólt oda Louis.
- De az kell!- mondta.
- Add ide!- könyörgött. Oda adta neki.
- Várj Lou, ez igy kényelmes neked Darcy?- nézett rám. bólintottam és jobban Harry hasára feküdtem.
Tovább simogattam térdét... és ismét egyre feljebb haladtam. férfiassága már kemény volt. Keze ismét mellkasomon volt. Majd becsúszott a trikóm alá és megfogta mellemet. Liam oda nézett, de nem vette észre. Én már szinte aludtam Harry hasán. Jobb kezével a jobb vállamat simogatta. Meg fogtam kezét és össze kulcsoltuk. mikor Zayn oda nézett, kivette kezét trikóm alól és vállamat simogatta. Majd elaludtam......

6 megjegyzés: