2013. május 4., szombat

10.rész

- És minek vár? Senki sem kíváncsi rá..- pakoltam össze a cuccaimat.
- Darcy tudom, hogy megbántott, de nem tudta, hogy te még az vagy.- mesélte Danielle.
- Tessék? Te elmondtad neki? Egyáltalán minek beszéltél vele?- kaptam fel a táskám.- Minek kell intézkedni helyettem?- csaptam be magam után az ajtót.

Próbáltam észrevétlenül elmenni az ajtónál álló fiú mellett. A földet nézve gyors tempóba sétáltam.

- Darcy kérlek várj!- kapta el csuklómat.
- Harry eressz el!- mondtam a fogamat össze préselve.
- Beszéljünk Darcy! Kérlek!- nem néztem szemébe mert tudtam, hogy akkor megint ő nyer.
- Minek Harry? Hisz már úgy is mindent tudsz! Nyugodtan meséld el a fiúknak!! Nem érdekel!!- tovább mentem.

Halottam lépteit ahogyan követnek.

- Darcy engem az nem érdekel!!- kiabált.- Én szeretlek! És örülök neki, hogy én vehetem el!- fogta meg a kezemet.
- Ebben csak annyit tévedtél, hogy nem te fogod!- néztem a szemébe.- Bárki jobb mint te!- sarkon fordultam és ott hagytam őt.

El sem hiszem! El sem hiszem Darcy, hogy a szemébe mondtad és nem váltott ki belőled semmit! örültem magamban. Egész úton ez járt a fejembe. Bár kicsit bántott, hogy ilyet vágtam hozzá, de nem baj ha, kicsit letöröm a szarvait. Engem nem fog olyan könnyen megkapni mint a többi ribancot. Sőt lehet, hogy meg se fog. Valószínűleg ezzel a két mondatommal eljátszottam nála az esélyemet.. Mindegy, majd csak lesz valahogy....
Hirtelen rezegni kezdett a zsebembe a telefonom.  Biztosan Harry vagy Danielle hív... Nincs kedvem most egyikőjükkel sem beszélni.
Haza mentem lepakoltam a cuccaimat lezuhanyoztam és bebújtam a pihe-puha ágyikómba.
Megnéztem a telefonomat. Nem hívást kaptam, hanem értesítőt. Beállítottam a telefonomat egy héttel ezelőtt, hogy jelezzen ha, valahol feltűnik a nevem vagy valamelyik képen szerepel. Érdekelt a cikk, úgy, hogy felmentem a laptopomról.

- MI????- akadtam ki.

Harry Styles "69"-es száma gyarapodott?

Friss híreink szerint, ma Darcy Addington (17)  a híres Brit fiú banda tagjával, Harry Stylessal(19)  látták. Ez számunkra már nem is lenne meglepő, de valószínűleg több is történt közöttük mint, néhány ártatlan csók. Reggel Darcy-t láttuk Harry Stlylessal amint kibámulnak az imént említett fiú ablakából. Később megkaptuk az új fejleményeket, mi szerint Darcy, Harrynél aludt. 
Úgy gondoltuk,  hogy sok mindent meg tudhatnánk még Darcyról így néhány fotóst rá állítottunk. A focipályán megjelenő párt veszekedni látták. Nem lehetett pontosan érteni mit mondanak, de Harry beszélni akart vele. Talán Harry Styles már is megcsalta újonnan szerzett barátnőjét?.......


- Nem vagyok a barátnője!!- őrjöngtem.
Nem is értem minek néztem meg hisz tudtam, hogy valami ilyesmire számíthatok.  Felmentem twittere. -402569??- elkerekedett szemekkel bámultam a követőim számát. Kaptam pár kedves  Tweetet is.
- De miért én vagyok a példa képe??Ezt nem értem..- kilépem és próbáltam aludni.

*Reggel 10:23...*

Csak bámultam kifelé az ablakon. Nem figyeltem órán. Amilyen szaporák voltak  a lefolyó esőcseppek az üvegen olyan gyorsak voltak az arcomon megjelenő könnycseppek is. Lehajtottam fejemet a padra és zokogni kezdtem hang nélkül. Oda állt mellém  a kémia tanár.

- Mi a probléma Darcy?- nézett rám megvető szemmel.
- Talán úgy látszik, hogy valami problémám lenne?- töröltem le a könnyeimet.
- Talán ma nem annál a Styles gyereknél aludtál?- gúnyos mosolyt intett felém.

Ez most komoly? Mindjárt beverek neki egyet!! Ez normális? Mi köze van hozzá? Most jól érzi magát?

- Nos Mrs. House! Én sem szoktam az ön magán életével törődni, így megkérném, hogy maga se törődjön az enyémmel! És ha annyira tudni szeretné akkor hamisak a cikkek!! Valóban ott aludtam nála de nem volt semmi!- ment fel bennem a pumpa.
- Tudja, nem is vagyok kíváncsi a szexuális életére Darcy kisasszony!-emelte fel az orrát.
- Én se arra, hogy, hogyan szellőzik az ön pi...nemi szerve!- válaszoltam kicsit hangosabban mikor belépett az igazgató.
Hát ez remek még csak ez hiányzott... Odajött hozzám és rácsapott az asztalra. Először gonoszan nézett majd őrülten.
- Kérnél alá írást a fiúktól a lányomnak?- visított.
- Persze! Az úgy jó ha, csak négy alá írást kap? Ugyan is Harry Stylessal nem állok szóba!- forgattam a szemeimet, hogy csak ez hiányzott.
- De hát nem a barátod?- kíváncsiskodott.
- Nem.-mondtam már idegesen.
- Akkor le se feküdtetek?- nézett rám.
- Nem!!- ordítottam.- Bassza már meg ez egy iskola nem vallatás!!- kirohantam a teremből mert pont csöngettek és elszaladtam a mosdóba.. bezártam magamra az ajtót és sírtam.....

4 megjegyzés: