2013. május 1., szerda

9.rész

Sziasztok!
Bocsánat, hogy ilyen későn, de nem nagyon tudtam, hogy mit írjak! Remélem tetszik! 2 komi és kövi!:)
Tori xx

- Hé Darcy? Dary mi a baj?-ült le az ágyamra Danielle.
- Ha...Ha...Harry!-  bőgtem.
- Sst! Nyugi!!- ölelt magához.- Mit csinált?-  tartott karjaiban.
-Ha...Ha..rry....-  dadogni tudtam a sírástól.- Mi..min..den olyan szép volt..mi..miért kellett el...elrontania??- szorítottam Dan pólóját magamhoz.
- Bántott?
- Igen...- sírtam.
- Micsoda??- förmedt rám.
Rámutattam szívemre. Tudtam, hogy ezer millió darabra tört. Az a fiú tette ezt velem, akit olyan rövid idő alatt megszerettem, akit olyan rövid idő alatt a szívembe zártam. Az a fiú aki, azt ígérte nem, hogy nem játszik velem. Danielle adott nekem valami gyógyszert. Nem tudtam mi az, de reméltem, hogy fejfájás csillapító. Nem az volt....altató volt.  Szemem egyre jobban leakart csukódni. Majd elaludtam...

* Danielle szemszöge*

Majd megszakadt a szívem mikor megláttam Darcyt sírni. Sosem zokogott még ennyire. Nem tudom mit tett vele Harry, de a legjobb az lenne ha, elmennék hozzájuk. Megfogtam táskámat és küldtem egy sms-t Liamnak, hogy mindjárt ott vagyok. Párpercel később meg is érkeztem. Egyenesen Harry szobájába mentem. Bekopogtam. Nem szólt senki. Benyitottam, az ágyon feküdt.

- Szia Harry!- ültem le vele szembe.- Mi történt?- néztem rá.
- Mit érdekel?- kérdezte bunkón.
- Mit érdekel?- húztam fel magamat.- Azért érdekel mert a legjobb barátnőm csak fekszik az ágyban és sír! Csak annyit tud mondai, hogy Harry. Azért érdekel, mert még senki sem törte össze a szívét ennyire.
- Sír?- figyelt fel.
- Igen!- vettem lejjebb a hangomat.- Harry, kérlek mond el.
- Hát... megcsókoltam.. utána ő engem..... és mikor ismét olyan helyzetbe kerültünk akkor valami baja lett. Megkérdeztem tőle mi. És azt mondta, fél, hogy csak játszanék vele. Erre megsértődtem és mondta, hogy ne haragudjak. Erre megkérdeztem tőle, hogy bízik-e bennem. És csak hümmögött. Mondtam, hogy nem volt valami meggyőző. És megkérdezte, hogy mit csináljon, hogy elhiggyem bízik bennem. És azt mondtam, hogy feküdjön levelem.... Amire ő kiakadt. És elment.....- néhány helyen elérzékenyült.
- Harry! nem azért nem feküdt le veled mert nem akart!- néztem rá.
- Akkor miért nem?- nézett rám bambán.
- Mert még szűz!!- fogtam a fejemet.- Még nem volt senkije! Szerinted így akarja elveszíteni??- beszéltem hozzá halkabban.
- Darcy még? Még...- kikerekedett szemekkel nézett rám. Csak bólogattam.- Úristen mekkora egy barom vagyok!- fogta fejét.
- Ugye nem vársz ellen mondást?
- Most mit csináljak Dan?
- Hát... várj pár napot.. talán kettőt. És csak utána kérj tőle bocsánatot.- magyaráztam el neki.
- Miért nem most?
- Mert ha, most mész oda hozzá, akkor olyat mond amit nem is úgy gondol!- álltam fel.- Szia Harry! Mennem kell!- majd kisétáltam az ajtón. Liammal a lépcsőn találkoztam kaptam tőle egy puszit, de már siettem is haza mert hamarosan kezdődik a meccsük Darcyék-nak és nekem kell szurkolni.

* Eleanor szemszöge*


-Darcy igyekezz! Fél óra és kezdünk! Még oda kell érni!- nyitottam be a szobájába.- Darcy! Kelj fel!!- ugrottam mellé.
- Minek?- nyitotta ki szemét.. tiszta vörös volt.
- Foci! De mi a baj?- néztem rá.
- Majd elmesélem út közben.- mondta majd felhúzta kapus mezét.
töltött a kulacsába vizet, majd felkapta táskáját és elindultunk.
* Bemelegítésen*
- Hogy lehetett ekkora barom?- akadtam ki a futásközben.
- Neked tudnod kéne milyen. Te előbb ismerted!- nézte az ellenfelet.
- De én sosem tetszettem neki!-sípolt a bíró.

Darcy a kapuhoz futott. Felnéztem a nézőtérre. Ott voltak a fiúk. Még Harry is.

* Darcy szemszöge*

Felnéztem a néző térre.  5 fiún akadt meg a szemem. Ezek után képes még eljönni? Szánalmas. De most a meccsre kell koncentrálnom. Szükségem van arra az ösztöndíjra. Megpróbáltam a labdára  koncentrálni. De éreztem magamon Harry tekintetét.  Miközben elgondolkoztam, kaptam egy gólt.. majd még egyet.  Elegem lett. Mikor az edző időt kért oda álltam a néző térhez és elkezdtem ordítani.
- Meg tennéd, hogy nem nézel?? Idegesít! Nem tudok koncentrálni!- néztem fel a közönségre.

Vissza fordultam és az edzőhöz mentem.
- Mi a gond Darcy? Nem vagy ma a toppon.- Nézett rám Mr. Black.
- Sajnálom! Most már jobb leszek..ígérem!
- Remélem is! Na nyomás vissza kapuba.

Vissza futottam és felnéztem a közönségre. Harry elment. Nem láttam sehol. Hála istennek! Egyfolytában a labdára koncentráltam. Sikerült kivédeni az összes labdát ami felém jött. Megnyertük a meccset. Eleanor sok elismerést kapott és én is kaptam párat. De csak párat.. a két gól miatt.
- Örülök, hogy nem foglalkoztál Harryvel a meccs ideje alatt!- mosolygott rám Eleanor.
- Persze, hisz itt se volt miután rászóltam!- nevettem.
- De itt volt és még mindig itt van. Kint vár az ajtónál!- mondta Danielle.

3 megjegyzés:

  1. Kövit! Gyorsan!! Kíváncsi vagyok mi lesz Harry-Darcy párossal.:))

    VálaszTörlés
  2. Huha nagyon jo resz lett......jaj nagyon remelem hogy gyorsan lesz kovetkeo resz mar nem birok varni :D :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. bocsi nem láttam hogy írt volna még valaki:// sietek!:))

      Törlés