2013. április 27., szombat

8.rész

Keze derekamról fenekemre csúszott. tenyerét csak ott tartotta nem csinált semmit.  Óvatosan lefektetett az ágyra. Óvatosan levette rólam pólómat.(pólóját) Kezemmel belemarkoltam izmos vállába mikor megcsörrent  Harry telefonja. Nem vette fel, csak csókolt tovább.  Megint eszembe jutott a cikk. " Csak újabb futó kaland".

- Nem akarod felvenni a telefont?- néztem rá.- Lehet fontos.

- Darcy.....- támaszkodott felettem. - Jó, add ide!- kezébe nyomtam a telefont és leültem az ágysarkára.
 Nem nagyon értettem mit beszél  mert bement a fürdőbe. Itt a remek alkalom gyorsan felöltözök. Levettem Harry alsónadrágját és felvettem a bugyimat.  

- Hova a picsába tettem a nadrágomat?- suttogtam.
- Ezt keresed?- dőlt az ajtófának Harry kezében a rövidnadrágommal.
- Add azt ide Styles!- tettem csípőre a kezemet.
- Húú ez nagyon szexi!- kacsintott.
- Harry!  Add ide!- parancsoltam.
- Gyere érte!- mozgatta előttem nadrágomat.
- Oké te akartad!!

Oda sétáltam hozzá és megpróbáltam kivenni kezéből, de direkt elhúzta. 


- Ha nem akarod, hogy ma megtörténjen akkor ne járkálj előttem fehérneműben!- nevetett.

- Akkor add oda a nadrágomat!- nyújtottam ki kezemet.
- Szerezd meg!- incselkedett.
- Jó rendben!- elkezdtem kecsesen mozogni szobájában lassan sétálgattam előtte. Egyszer csak érzem, hogy hátulról át ölel és felkap.- Tegyél le Harry!-nevettem.
- Nem!- pörgetett meg a szoba közepén.
- Mi volt ez a kiabálás?- rontott be az ajtón Louis.- Oh, mmár mindent értek! Tegyünk úgy mintha nem láttam volna semmit!- csukta be az ajtót.
Harry óvatosan letett és nevetni kezdtünk. Rátette kezét derekamra. Félre néztem.
- Mi a baj?- nézett szomorún.
- Harry...- nyeltem egyet.- Én félek!-  bámultam a földet.
- Mitől Darcy? Tőlem?-  nézett rám.
- Nem! Hanem, hogy...- hallgattam el.
- Hanem?- engedte el derekamat.
- Hanem attól, hogy csak egy újabb futó kaland leszek számodra!- néztem szemébe.
- Darcy....
-  Ha nem így van akkor mond a szemembe!- emeltem fel hangomat. 
- Te még mindig kételkedsz bennem?- teste megfeszült.
- Nem csak...-hallgattam el.
- Csak nem bízol bennem!-  ült le az ágyára.

Leültem mellé és átöleltem. Nem reagált rá semmit. Megpusziltam arcát. Erre sem.

- Harry ne haragudj!- öleltem magamhoz.
- Bízol bennem?- nézett rám.
- ühüm....- hümmögtem.
- Milyen hihető volt.- forgatta szemeit.
- Harry mit tegyek még, hogy elhidd?-  kérdeztem tőle.
- Feküdj levelem!- nézett a szemembe.

Teljesen lefagytam. Feküdjek leve? Biztos jól halottam? Igen...100°%.... Hogy kérhetsz tőlem ilyet Harry? ezek a kérdések jártak a fejemben.

- Tessék?- nyögtem ki.
- Feküdj levelem! - nézett rám.- Ha, megteszed elhiszem. Ha nem akkor..
- Akkor elveszítelek?- könnyes szemmel néztem rá.

Lehajtott fejét. Becsuktam szememet, vissza fojtott könnyekkel felálltam. Az ajtóból még vissza néztem. Harry nem nézett rám. A földet bámulta. Ajtaját becsukva lementem a lépcsőn.


- Már mész is?-  lépett oda hozzám mosolyogva Liam. Becsukott szemmel bólintottam. Vissza fojtottam könnyeimet.- Baj van Darcy?- nézett rám. Bólogattam.- Mi történt?- jött közelebb.

- Na haragudj, de nekem most mennem kell!- becsaptam magam után az ajtót. Kimentem a kapun. Felnéztem még egyszer Harry ablakához. A Függöny mögül nézett. Mikor meg látta tekintetemet elment onnan.
Hazamentem és felfutottam szobámba.Rávetettem magamat az ágyra és fejemet a párnába nyomva zokogtam.

- Mi a baj Darcy?- lépett be az ajtón Danielle.........


4 megjegyzés: