2013. április 19., péntek

3.rész

Sziasztok!:)
Nem szeretném rabolni az időtöket így, csak annyit mondanék, hogy 2 komi után új rész!:)
Jó olvasást!!:)

Tori xx

- Amúgy Louis és közted mi a helyzet?- mosogattam el a poharakat.
- Hát, holnap találkozunk!- mondta Eleanor pirosodó arccal.
- El te beleestél?- másztunk a képébe Dannel.
- Bele tudnék szeretni!- idegesen babrált hajvégeivel.- De ne beszéljünk erről most léci!- arca újra normális színre váltott.
- Oké-oké! Akkor most nézzünk téged És Liamat!- ültem Dannel szembe. - Először is mit képzelsz magadról drága kislányom, hogy nem mondtad el nekünk, hogy ti már az X-Factor óta,  együtt vagytok!- humorizáltam.
- Micsoda?- akadt ki El.- Ti együtt.....- lepődött meg.
- Hát... nem akartam még elmondani. Egyszerűen túl sok információ lett volna és féltem, hogy valamelyikőtök szívínfartust kap.- bütykölte telefonját.
-  Van benne valami!- vágta rá Eleanor.

* Danielle szemszöge*

El-lel már egy jó ideje nevetgéltünk, mikor feltűnt, hogy Darcy szokatlanul csendes volt. Hirtelen egy hatalmas vigyor kerekedett el az arcán. Összenéztünk Eleanor-ral.

- Mind mosolyogsz ennyire?- ültünk le mellé.- Harry bekövetett?- ki kerekedett szemekkel figyeltük telefonját. Csak bólogatott.- Te hülye lány! Nem mondod, hogy csak most követed vissza?- néztem rá szúrós tekintettel.
- Mi? Miért?- nem értette a helyzetet.
- Azért mert eddig nem követted!- szólt közbe Eleanor.
- Jó, hát tegnap csináltam új twitter-t senkit sem követtem be rajtatok kívül! Jó most már a fiúkat!- forgatta szemeit.
- Jó, ez elfogatható mentség!- vontuk meg vállunkat El-lel.- Nézd csak van egy üzeneted.- mutattam a kék pont felé.
- Harry-től jött!-csillant fel szeme.- Most mit csináljak?- remegett keze.
- Hát írj vissza neki!- kiabáltunk rá egyszerre Eleanorral.

- Szia! Hazaértetek?
- Szervusz!:) Igen, megnyugodhattok!

- Én nyugodt vagyok Liam nem volt az!:DDD
- Aha. Akkor miért nem hívta fel Danielle-t? ;)

- őőő..... lebuktam! :) Mit csináltok?
- Dumcsizunk!:DD

- Ó, szóval éppen istenítetek? :$
- Igen!:$ Mindig te vagy a témánk!

-Tudtam én! Holnap mit csinálsz?:O
- Hát, megyek a gyerek zárdába (gimi) aztán gondolom haza jövök meg ebédelek, pihenek egy kicsit és megyek edzésre! Miért?:))

- Van kedved holnap velem ebédelni? Utána elviszlek az edzésedre!:))
- Honnan tudjam, hogy nem vagy pedofil?:$ Lehet elviszel egy sötét sikátorba és .....

- Kinéznéd belőlem?
- Sosem lehetek elég biztos semmiben!
- Nem arra gondoltam!:D
-Hanem?:O
- Hogy biztos-e az, hogy egy sötét sikátorban  mutatnám be neked a "kis" Harry-t ;))
- Hát..:$$ Kicsi?:D
- Hát... honnan tudjam, hogy neked mekkora a nagy?:D
- Most komolyan erről beszélünk?:D

- Amint látod!:) De biztos, hogy elégedett lennél vele;)
- Hát lehet, hogy ezt sosem tudjuk meg;)

- Hidd el biztos, hogy sor fog kerülni rá!
- Fogadunk?:D
- Yepp!:33
-Oké! Miben?:P

- Masszázs!! *-*
- Benne vagyok!:)

-Akkor holnap találkozunk?
- Igen!:)

- Oda megyek a sulidhoz oké?
-Ez nem veszélyes egy kicsit?

-Ne aggódj!:) Akkor holnap fél 1-re érted megyek! Siess:)
- Oké!:) Most elmegyek zuhanyozni..szia!:)))
-Hmm:33 oké akkor holnap;) szia!:)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
- Ahhoz képest, hogy nem tudtad mit csinálj elég jól megoldottad!- kacsintottam rá.
- Van ilyen!- mosolygott.- De én most megyek fürdeni! Sziasztok!- adott egy-egy puszit arcunkra és elment a fürdőbe.

- Ti nem találkoztok holnap Liammal?-érdeklődött El.

- Hát igazából, de....- mosolyogtam.- Este elvisz valami meglepetés helyre!- áradoztam.
- Húú ez romantikus!- nevetett.

Egyszer csak megszólalt az One Direction-tól a Summer Love..... Eleanor csengőhangja.
Fel csillant a szeme.

- Ki az?- néztem rá. Majd le psszegett.

*Eleanor szemszöge*

- Szia Louis!
- Szia! Gondoltam felhívlak.
- Ez kedves!- dobbant nagyot a szívem.
- Mint te!- jó nem mondom kicsit elcsépelt a szövege, de akkor is olyan aranyos.
- Köszönöm! Holnap mit fogunk csinálni?- nem bírtam egy helyben állni, muszáj volt körbe-körbe össze-vissza mennem.
- Hát..titok de, remélem tetszeni fog!
- Biztosan!- odáig voltam ezért a fiúért.
- sajnos most mennem kell! Végén még oda égnek a répás sütijeim!-mondta halál komolyan.
- Oké! Szia!- nevettem
- Szia!- kinyomtam a telefont.

Rávetődtem a kanapéra egy hatalmas sóhajtás kíséretében. Amint látom a többiek már lefeküdhettek aludni.
Gyorsan elrendeztem a dolgaimat és én is eltettem magamat holnapra.

*Reggel*

- Csajok keljetek fel!!!!- ordított nekünk Danielle.
- Jövünk már! Jövünk!- csapta ki az ajtaját Darcy.- Legalább csináltál kaját?- kiabált a lépcsőről Dan-nak.
- Igen!- vette lejjebb a hangját Danielle.

Szép halkan kinyitottam az ajtómat, majd becsuktam. Lágy léptekkel ballagtam lefelé a lépcsőn.
- Jó reggelt drágáim!- balettoztam a konyhában.
- Mi ez a nagy öröm?- kérdezte morcosan Darcy.
Meghúztam vállamat és leültem közéjük. Dan  már felöltözve ült közöttünk valahogy mindig frissen és fitten várt minket a reggelivel. Darcy-val szinte egyszerre lettünk készek. Mint mindig közösen mentünk a Gimibe. Megszoktuk már a minket bámuló embereket, de most még is más volt. Megállítottak minket pontosabban Danielle-t és autó grammot kértek tőle. Mosolyogva néztünk össze Darcyval. Büszkék voltunk barátnőnkre. tényleg elég felkapottá vállt az X-Factor óta. De hű maradt hozzánk és az egyéniségéhez.

- Bocsi csajok!- karolt át minket.
- Nos, úgy néz ki híres lett a mi legjobb barátnőnk!- mosolyogtunk rá.
- Ez csak pár aranyos kislány volt.

A suliban már mindenki tudta, hogy Dan hírneve növekedett az iskolán kívül is. Mindenki a szeme sarkából őt figyelte.
Az első órán röpdogát írtunk.  Nem tanultam semmit mára. Ahogy Darcy sem és Danelle sem. Bár Addingtont nem nagyon érdekelte az osztályzata, de engem igen és egy kicsit Danielle-t is.
- Addington kisasszony!- szólt rá mint mindig mogorván Mrs. House.
- Tessék?- válaszolt flegmán.- Valami probléma adódott?
- Köpje ki a rágóját!- utasította.
- Egy pillanat, még nem ment el az íze!- tette karba kezeit.
- Most azonnal!- tartotta felé kezét mutogatva hogy köpje ki.
- Már is!-forgatta szemeit és bele köpte a tanárnő kezébe a rágót.
Mindenki csodálkozva nézett Darcyra. Tudtuk, hogy nagy szájú, de ez még is meglepő volt tőle.
- Most azonnal az igazgatóhoz!- ordított rá.
- Rendben, úgy is nagy spanom!- állt fel. ezen a mondatán kicsit elnevettem magamat.
- Calder kisasszony ha ilyen humorosnak találja követheti!- nézett felém. - Mire vár még?- szót fogattam neki és elindultam az ajtónál váró Darcy felé.- Még valaki esetleg?- emelte fel fejét.- Csak tessék! Ott az ajtó!
- Rendben!- állt fel most már Danielle is. Meglepődve bámult rá Mrs.House.
- Majd jövünk!- intett a nőnek Darcy.....


5 megjegyzés: