2013. április 25., csütörtök

7.rész

Sziasztok!:)
2 komi és kövi!:)

Harry egy kicsit rám nehézkedett mikor  rájöttem, hogy nincs rajtam melltartó. Későn vettem észre mert Harry is érezte már. Egy perverz mosoly jelent meg arcán és keze pólóm alá csúszott. Testem mozdulni sem tudott. Vágytam rá, de tartottam is tőle valamilyen szinten. Harry arca egyre jobban közeledett az én arcom felé. Nem menekülhettem se merre teljesen kiszolgáltatott voltam számára. Szája nyakamat érintette, apró lágy csókokkal hintette. Kezemmel beletúrtam hajába.

- Harry...- nyögtem ki nevét. Apró kuncogása visszhangzott a szobában. Keze mellem alatt volt.... nem nyúlt feljebb.

- Olyan törékeny vagy Darcy!- suttogta fülembe.
- Harry..... miért csinálod ezt velem?- néztem szemébe. Kérdően nézett rám.- Tudod jól, hogy nem tudok neked nemet mondani.... és ezt te ki is használod. Mondtam. hogy ne játssz velem.- csillogó szemei sötétebb árnyalatot öltöttek.
- Darcy! Még mindig azt hiszed, hogy játszok veled?-  elvette kezét mellem alól és megtámaszkodott rajta.- Olyan buta vagy ha tényleg azt hiszed, hogy csak játszok veled!- mosolygott.- Gyönyörű, kedves és csodálatos lány vagy, aki meg érdemli a szeretet!- megjelentek édes gödröcskéi.

Még senki sem mondott nekem ilyet, melegség töltötte el szívemet. Rá mosolyogtam könnyes szemmel.


- Baj van?- rémült meg.- Valami rosszat mondtam?

- Jaj nem dehogy is. Csak soha senki nem mondott nekem még ilyet! Megengeded, hogy...- elhallgattam.
- Hogy mi?- érdeklődött.
- Hogy ezt tegyem!- közelebb hajoltam hozzá. Szánk pár centi méterre volt egymástól. 
- Erre gondoltál?- kérdezte és száját számnak nyomta. 

A pusziból hirtelen csók lett. Nyelve óvatosan utat tört magának számban. Vadul csókolni kezdett, majd homlokunkat össze nyomtuk és hangos lélegzet vételbe kezdtünk.Keze combomat kezdte el simogatni. 

Bólintottam.

- Azt hittem már sosem akarod, hogy megcsókoljalak!- mosolygott.- Lehet én fogom megnyerni a fogadást?- vigyorgott.

- Ez így nem ér! Mert nem szabtuk meg a határ időt!- nevettem.
- 2 hét!- válaszolt.
- 2? Azt hiszem nyertem!- nyújtottam ki rá nyelvemet.
- Nem olyan biztos az!! - mosolygott.
-  Inkább gyere! Csinálok reggelit!- próbáltam eltolni magamtól.
- Nem engedlek el!- nevetett.
- Na! Léci!- vágtam  kutya pofit.
- Ha kapok még egy puszit!- mosolygott.
- És ha nem kapsz?- incselkedtem vele.
- Megsértődök rád!- bólogatott.
- Oké!- löktem el magamtól. Hátra néztem miközben az ajtóhoz sétáltam és rá mosolyogtam az ágyon fekvő megsértődött fiúra. 

Lesétáltam a lépcsőn. A konyhába érve Liammal találtam magamat szembe. 
- Jó reggelt Darcy!- mosolygott és megölelt.
- Jó reggelt!- öleltem vissza.
- Te itt aludtál?- kérdezte.
- Igen, de véletlenül! Elaludtam és ő nem ébresztett fel!- Tényleg!- emeltem magasba kezeimet.

A hűtőhöz mentem és gondolkodtam.

- Palacsinta és narancslé!- mosolygott- Harrynek akarsz reggelit csinálni nem?- dőlt neki a pultnak.
- Nem! Mindenkinek csinálok!- pakoltam ki a cuccokat.

Megcsináltam a palacsinta tésztát és elkezdtem feldobálgatni őket a serpenyőben.

- Liam, felkiabálhatok nekik, hogy reggeli?- néztem rá miközben ráraktam egy nagy tálra a palacsintákat.
- Persze! De majd én felkiabálok nekik.- mosolygott.- Srácok reggeli!!- ordibált.

elnevettem magamat ahogyan a 4 srác megjelent  vigyáz állásban az asztalnál. Majd szép lassan leültek. Hagytak egy helyet nekem Harry mellett. Mindenkinek adtam egy tányért.

- Egy Liamnak és egy Zaynnek!- tettem eléjük. - Egy Niallnak és egy Louisnak!- óvatosan helyeztem el előttük a tányérokat.
- És egy a durcás fürtösnek!- tettem elé a tányért és a narancslevet.
- Na!- játszotta el a sértődöttet.
- Bocsánat!-nyomtam egy puszit arcára.
- Megbocsájtva!- nevetett. 

Leültem közéjük az asztalra.

- És még nem történt tegnap semmi mi?- viccelődött Liam.
- Igen Liam! Nem történt semmi!- jelentettem ki. Harry hirtelen elkezdett fuldokolni. Bokán rúgtam, hogy fejezze be.
- Ugye tudod, hogy Harry nekünk mindent elmond!- mozgatta szemöldökét Louis.
- És ugye tudjátok, hogy köztem és Harry között nem történt semmi!- mosolyogtam rájuk.
- És ugye tudod, hogy... ez nem ér nem jut eszembe semmi!- mérgelődött Zayn.

Reggelizés után  felmentem Harry szobájába. Nem találtam sehol a rövidnadrágomat se a pólómat.

- Harry nem láttad a ruháimat véletlenül?- tettem csípőre kezeimet.
- Nem!- vágta rá azonnal.- De itt a melltartód!- fogta kezében egy perverz mosolyos kíséretében.
- Add azt ide!- vettem ki kezéből. 

Bementem a fürdőbe levettem a pólómat mikor Harry benyitott azonnal magam elé kaptam melltartómat.
- Hagyd majd én becsatolom!-  jött közelebb mikor hátrálni kezdtem.- Nem bízol bennem?
- Az ujjaidban nem bízok!-. néztem rá.
- Tegnap se járt el a kezem.-  jött közelebb hozzám
- De  akkor még nem történt semmi! - vágtam rá.
- Miért most igen? Te mondtad, hogy nem történt semmi!-  megfordított elvette kezemet mellem elől.(háttal álltam neki)
- Nem! Én azt mondtam tegnap nem történt semmi! Nem azt, hogy ma!- javítottam ki.
- Cseles cseles!- nevetett miközben becsatolta melltartómat.- Jól áll rajtad ez a póló!- adta rám. ( Tisztára mintha óvodás lennék, hogy öltöztetni kell.)
- Tudom!- nevettem.
Megfogott és a szobájában lévő tükör elé vitt. Mögém állt és csinált rólunk egy képet. Kérdően néztem rá.

- Majd meglátod!- mosolygott. 1 órakor haza viszlek jó?- mosolygott rám.
- Oké!- feküdtem le ágyára.

Lefeküdt mellém. Kezét hasamra tette, apró köröket rajzolt rá ujjaival. Göndör fürtjei és  zöld szeme, elragadó mosolya teljesen elcsábított.  Kezemet hajába csúsztattam. Szemei rám néztek. Csak néztük egymást. Egyikőnk sem lépett. Pár perccel később felültem hozzá. Kezemet nyaka köré csavartam míg az övéik derekamra fonódtak. Közelebb hajoltam hozzá, homlokomat az övének nyomtam. 

- Tedd meg!- súgta oda nekem. 

egy kis habozás után számat szájához nyomtam. Nyelve azonnal utat tört magának. 3 perc után váltunk szét. 
Elmosolyodott és magához szorított. Átöleltem, karjaimat vállán pihentettem. Elkezdte csókolgatni nyakamat.
Keze derekamról fenekemre csúszott. tenyerét csak ott tartotta nem csinált semmit.  Óvatosan lefektetett az ágyra. Óvatosan levette rólam pólómat.(pólóját) Kezemmel belemarkoltam izmos vállába mikor......

4 megjegyzés: