2013. április 17., szerda

1. rész

Sziasztok!:)
Ha nem lenne túl nagy kérés kérlek komizzatok, hogy mi tetszett/ mi nem!
2 komi után jön az új rész! És meg szeretném köszönni Szandrának a csodálatos fejlécet !:)♥


Erősen koncentráltam a felém közeledő labda felé, majd egy félspárgában kivédtem a térdemnek neki ütköző labdát. 
- Ó ez nem ér!- nevetett Eleanor.- Szép volt!- mosolygott majd megölelt.
- Köszi!- nevettem. - Még mennyi van vissza az edzésből?- kérdeztem.
- Ő.. negyed óra!- nézett rá telefonjára. - Dannielle merre lehet?- érdeklődve nézett rám.
- Nézd csak ott ugrál!- mutattam a pom-pom lányok felé. - Még mindig nehezem hiszem el, hogy az x-factor-ban táncolt.- ittam bele kulacsomba.
- De a leglényegesebbet kihagytad!- törölte meg homlokát.- Találkozott az One Directionnal! És jóban van Liam-mal!- rázta meg vállamat. 
- Tudom. Olyan mázlista.- mosolyogtam a távolban táncoló legjobb barátnőnkre. - Amúgy nem azt mondta, hogy ma eljön érte?- gondolkodtam.
- Igen, mint ha mondta volna!- vakarta fejét.
- Darcy azonnal állj vissza a kapuba! Eleanor te meg középre!- kiabált Lora az edzőnk.
- Igen is!- futottunk vissza.

Rúgtak még párat a lányok és levezetőként 3 kört kellett futni a pálya körül. Útközben intettünk Dan-nek, hogy hamarosan  jövünk. Bólintott egyet és egy kapucniban és egy fekete szemüvegben lévő gyerekhez sétált. Miután lezuhanyoztunk és felöltöztünk csatlakoztunk hozzájuk.

- Sziasztok!- köszöntünk kedvesen. - Szia én Darcy Addington vagyok!- nyújtottam kezemet felé.
- Én meg Eleanor Calder!- mutatkozott ő is be.
- Sziasztok én Liam vagyok! Liam Payne.- amint kimondta nevét megfagyott bennem a vér. Szinte mintha megállt volna az idő egy pillanatra.- Éppen hozzánk indultunk. Nincs kedvetek eljönni velünk?- törte meg a hosszú csendet.
- Ő de szívesen!- egy kis habozás után válaszoltunk Ellel.- De, persze ha, csak nem zavarunk!- ráztuk a fejünket miközben belül azért imádkoztunk, hogy azt mondja nem zavarunk.
- Jaj, de , hogy gyertek nyugodtan!- mosolygott.

Elindultunk a kijárat felé és hívtunk egy taxit. Pár perc múlva megérkezett. Egy gyönyörű szép háznál álltunk meg.

- Sziasztok! Megjöttünk!- kiabált az ajtón beérve Liam. 
- Tünk?- dugták ki egyszerre a fal mellett fejüket. 
- Igen!- mosolygott ránk. 
- Eleanor?- lepődött meg  Harry. Igen, Harry Styles!
- Oh, szia Harry!- ölelték meg egymást. - Régen láttalak.
- Hogy mi?- akaratlanul is kicsúszott a számon. 
- Oh, bocsi. Szia én Harry vagyok!- ölelt meg. Alig bírtam lélegezni már, de megpróbáltam nyugodtnak tettetni magamat.
- Szia ! Én Darcy!- mosolyogtam. 
- Darcy?- csillant fel a szeme.- Ez a név egyszerűen gyönyörű!- nézett rám. 
- Jól van te kaszanova! Engedj minket is bemutatkozni!- lökte arrébb Louis.
- Szia Lou vagyok! Ő itt Zayn és Niall!- mutatta be őket.
- Hello!-köszöntek egyszerre. Elég kisérteties volt, mintha begyakorolták volna.
- Sziasztok!- köszöntem.
- Louis!-  szólt Harry egy édes kis mosollyal.- Bekel mutassak neked valakit!-  egyre jobban vigyorgott.
- Még is kit?- nézett zavartan.
- Ő itt Eleanor!- tolta előre legjobb barátnőmet. - Hát, nem kis aranyos?- próbálta oda tuszkolni El-t Lou elé.
- Szi-szia én Louis vagyok!- dadogott. 
- Szia én Eleanor!- mosolygott kedvesen, mint mindig. 
Hirtelen valaki ott termett mellettem. Nagyon megijedtem.
- Ugye, hogy hogy össze illenek!- súgta fülembe Harry rekedtes hangján.
- Igen nagyon!- néztem fel rá.

Elmosolyodott. Édes kis gödröcskéi már is rabul ejtettek. Ráfagyott arcomra a mosoly. Fejét megdöntve jelezte, hogy menjek utána. 

- Hé Harry hova megyünk?- mentem utána. 
- A többiekhez!- fordult felém.
Fel sem tűnt, hogy már mindenki bent volt a nappaliba.
- Eleanor-ék hol vannak?- néztem Danielle felé.
- Ő Louis megmutatja neki a házat. - mondta miközben Liam vállára hajtottam fejét és kezüket össze kulcsolták. 
- Várjunk csak! Ti?- lepődtem meg.
- Igen!- mosolygott. - Az x-factor óta.- nevetett.
- És nekünk ezt miért nem tudtad elmondani?- akadtam ki rá. - Ezért még kapni fogsz Dan!- nevettem. - Sokáig!- öleltem meg őket.
- Talán neked is be kéne mutatnod a házat Darcy-nak, Harry!- mondta perverz mosollyal Zayn.
- A piszkos fantáziádat Zayn Malik!- nevetett Hazza.
- Szinte mintha, Darcyt hallanám!- forgatta szemeit Danielle.
- Inkább megyünk is!- húzott el csuklómnál fogva  Harry. Bemutatta a ház minden apró zugát és elérkeztünk egy ajtóhoz. - Nos ez lenne az én szobám! Van kedved bejönni?- mosolygott.
- Hát, ha megengeded!- néztem zöld szemeibe. Mosolygott és kinyitotta az ajtót. Kellemes hely volt.  
 - Foglalj helyet!-  mutatott ágyára Harry. Engedelmesen leültem. - Mesélj egy kicsit magadról! Darcy!- kihangsúlyozta nevemet.
- Oké! Teljes nevem  Darcy Addington. Ő... focizok. 17 vagyok. ŐŐŐ.........- hosszasan "ő"-tem.
- Focizol?- nézett nagy szemekkel. - Milyen poszton?- érdeklődött.
- Kapus!- nézegettem lábfejemet.
- És szereted az One Direction-t?- halkan kuncogott.
- Persze, imádom! Szívesen találkoznék velük! mond csak te nem ismered őket?- kérdeztem tőle már egy kicsit felszabadultan.
- De, szólhatok egy két szót az érdekedben!- nevetett. - Ki a kedvenced?- tért a lényegre.
- Erre majd később válaszolok!- néztem zöld szemeibe.
- oké-oké szóval én vagyok az!- nevetett.
- Hogy te milyen szerény vagy!- mosolyodtam el.
- Oké-oké akkor majd később válaszolsz. - Kérdezhetek tőled még valamit?- ült közelebb.
- Igen, persze!- remegett meg a hangom. 
- Miért pirulsz el mikor a szemedbe nézek?- nézett kíváncsian szemembe.
- Nem tudom miről beszélsz!- tekintetemet a földre helyeztem. Idegesen babráltam ujjaimmal a takaró csücskét........

4 megjegyzés:

  1. Szívesen a fejlécet, szólj, ha ég bári kell.
    A részhez pedig: Imádom. Bár minden egyes írásodhoz ezt mondom, de csak mert nagyon jól tudsz történeteket megfogalmazni! Siess a következővel! Puszi! :)<3

    VálaszTörlés
  2. szia nagyon tetszik a blogod!:) Hozd a kövit!:)

    VálaszTörlés