2013. április 18., csütörtök

2.rész

Sziasztok!:) köszönöm szépen az előző részhez írt komikat!
Most is 2 után jön az új!:)
Tori xx


- Pont erről!- mutatott ujjával az arcomra. Vettem egy mély levegőt.
- Én nem látom!- mosolyogtam.
- Ott a tükör nézd meg!- mutatott a szekrényére. Bólintottam egyet és oda álltam. - Nem is pirultam el!- fontam össze karomat. Mögém állt.
- Akkor most nézd meg!- villantotta gödröcskéit. Nyeltem egy nagyot sikerült nyugodtnak maradjak.
- Hát én még mindig nem látom!- kezeit derekamra helyezte.
- Látod? Pontosan erről beszéltem!- nevetett.
- Ide figyelj Styles!- nevetve fordultam felé. Amint szemtől szemben álltunk mélyen szemembe nézett. Lélegzet elállító volt.

*Harry szemszöge*


Kezemet derekán tartva vetettem be csábító tekintetemet. Eddig nem volt aki ellen állt volna neki.

- Hallgatlak!- suttogtam.
- Ő...izé... elfelejtettem...- teljesen elcsábítottam. 

Fejemmel egyre jobban közelítettem felé. Csak egy helyben állt és nézett. De olyasmi történt, ami eddig még nem esett meg velem. 
- Gyere menjünk le a többiekhez!- elfordult. 
- Úgy látom nem adod könnyen magad, Darcy!- kuncogtam fel.
- Nem értem miről beszélsz!- mosolyogva nézett rám.

*Eleanor szemszöge*

- Nincs kedved holnap eljönni velem valahova?- kérdezte Louis miközben répás képeit nézegettem amin a falon lógtak.
- Ő..hát az az igazság, hogy nekem..-szakított félbe.
- Barátod van? Úgy tudtam!- mondta kicsit csalódottan.
- Nem! Nincs barátom!- nevettem el magamat.
- Akkor?- állt mellém.
- Holnap edzésem van!- néztem szemébe.
-Edzés? Talán te is pom-pom lány vagy?- érdeklődött.
- Nem! Én focizok!- néztem a földet.
- Foci?- csillant fel a szeme.- Te focizol?- vidáman kérdezte.
- Igen, csatár vagyok!- mosolyogtam.
-Hú, csinos és még focizik is? Wow!- nevetett.
- De ha, megvárod az edzést utána jó nekem!- váltottam témát.
- Szívesen megvárom! Mikor kezdődik és mikor ér véget?- érdeklődött.
- 4-kor kezdődik és 6-kor van vége!- néztem meg telefonomban a naptárt.
- Akkor fél 6-ra ott vagyok a pályán!- mosolygott.
- Tudod, hogy melyik pálya?- kérdeztem kíváncsian.
- Igen, Danielle már említette párszor!-nevetett.

- Csajok! Gyertek megyünk!!- kiabált fel Dan.

Ránéztem Louisra aki megölelt és lekísért az ajtóhoz. Darcy elég érdekes tekintettel indult meg az ajtó felé miután hosszasan megölelték egymást Harryvel. Úgy néz ki lesz miről kifaggatni őt haza fele.....

- Mi van Darcy? Nagyon csöndes vagy.- faggattam.
- Darcy??- szólt már rá Dan is.
- Mi? Tessék?- nézett zavarodottan.- Bocsi, nem figyeltem.- játszott hajvégeivel.
- Oké..... szóval mi történt fent Harry szobájában, hogy így elvarázsolt?- néztünk rá gyanúsan miközben be mentünk közös házunkba.
- Semmi...- pirult el.- Nincs kedvünk kakaó estet tartani?- kérdezte. Mániánk volt az esti kakaózás, jól kiszedte a másikból a történteket.
- De!-vágtuk rá egyszerre Dannel.- Üljetek le a nappaliba, gyorsan megcsinálom a kakaókat!- mosolyogtam rájuk. Pár perc múlva meg is érkeztem 3 nagy bögre kakaóval. 
- Akkor mesélj csajszi!- ültem le melléjük.
- Hát... kérdezgetett rólam. Aztán megkérdezte, hogy miért pirulok el ha, a szemembe néz. Erre azt mondtam, hogy nem tudom miről beszél.- kortyolt egyet a kakaójába és folytatta.- A tükör elé állított és mögém állt. Rátette derekamra a kezét.....- elpirult.
- Úristen folytasd!- ugrottam fel.
- És mondta, hogy erről beszélek. Itt felé fordultam és valamit akartam mondani, de el csábított. És azt mondta, hogy hallgatlak! Elmondtam neki, hogy elfelejtettem.- kortyolt egyet.- Itt közeledett felém. Szánk már majdnem össze ért mikor.- lehajtotta fejét.
- Ugye nem húztad el a fejedet?- néztem rá kikerekedett szemekkel.
- Hát.. elfordultam és  mondtam, hogy menjünk le hozzátok. Erre a fejemhez vágta, hogy nem adom könnyen magam.- kavargatta kakaóját.
- Te nem vagy normális!- dobtam hozzá egy párnát.
-Várj El.- szólt közbe Danielle.- Jól csinálta.
- Mi? Miről beszélsz?- értetlenkedtem.
- Nem hódolt be rögtön neki! Így ha, komolyan szereti Darcyt küzdenie kell majd!- szólalt meg  bölcsen.
- Ácsi! Kimondta, hogy szeret?- nézett ránk furcsán.
- Majd kiderül!- bólogattunk egyszerre Dannel......

4 megjegyzés: