2013. április 20., szombat

4.rész

Sziasztok!:)
 Nagyon tetszettek az előző részhez jövő commentek!:) 2 komi után új rész!:))
Tori xx

* Darcy szemszöge*


- Mennyi ideje megy az óra?- kérdeztem.
- 5 perce . Miért?- nézett rám Eleanor aki szemét törölgette a nevetéstől.
- Remek! Akkor hova akartok menni? Nando's megfelel?néztem rájuk.
- Micsoda?-kikerekedett szemekkel nézett rám Danielle.
-Azt hittem az igazgatóhoz megyünk.- mondta El.
- Viccelsz? Sose menj az igazgatóhoz! Jegyezd meg! A tanárok sosem kérdezik meg, hogy ott jártunk -e mert árt a jó tanár szerepüknek.-forgattam szemeimet.
- Én benne vagyok!- húzta meg vállát El.
- Ebből még nagy bajok lesznek!-aggódott Dan.
- Akkor te nem jössz?- néztünk rá szomorúan.
- Ki nem hagynám!!- nevetett.
Össze néztünk Eleanorral és mosolyogni kezdtünk.

* Nando's-ban*

Oh ne már elfoglalták a helyünket!- pufogott Eleanor.- Akkor üljünk oda!- mutatott egy sarokban lévő asztalra.
- Sziasztok! A szokásost?- mosolygott ránk kedvenc pincérünk Josh.
- Én most csak egy kávét kérek!- néztem fel rá.
- Mi is!- mondták egyszerre a csajok.
- Ő Darcy.... azon gondolkoztam, hogy lenne-e kedved ma velem ebédelni?
- Bocsi, de már elígérkeztem másnak!- néztem rá szomorúan, hisz Josh olyan helyes.
- Akkor majd máskor! Tessék itt a kávétok!-mosolygott és elment.


-Te normális vagy?- akadtak ki a lányok.- Miért nem mentél el vele? Így legalább féltékeny lett volna Harry ha, elmondod neki.- suttogta.
-De  nem kell neki elmondani mert hallotta az egészet!- néztem rájuk.
- Micsoda?- értetlenkedtek.
- Ott ül a mi helyünkön. Észre vétlenül nézzetek oda!
- Oké!- persze, hogy azonnal oda kapták a fejüket. BARMOK.
- Az nem Harry!-nevettek
- Fogadunk?- huzogattam szemöldökömet.
- Igen!
- Oreos csokiban fejenként!!- álltam fel.
- Akkor  már mehetsz is venni.- nevettek. Csak mosolyogni tudtam rajtuk. Kis buták.

- Szia leülhetek melléd?- mosolyogtam a sapkában, fekete napszemüvegben és kék pulcsiban ülő fiúra.
- Igen!- szólalt meg mély hangon.
- Tudod tegnap megkérdezte tőlem egy aranyos srác, hogy ki a kedvencem a One Directionból és azt mondtam neki, hogy majd elmondom. Mert igazából Harry Styles a kedvencem.-mosolyogtam.- És tudod miért? Mert ezer ember közül is felismerem a sapkájából kilógó rakoncátlan fürtjeit.

- Ennyire látszik, hogy én vagyok az?
- Nem csak én vettem észre, amitn beléptünk ide.
- Szóval én vagyok a kedvenced?- nézett a szemüvege mögül.
Bólogattam hatalmas vigyorral. 
- Tudtam.- mosolygott.- miattam mondtál nemet annak a gyereknek?- jelent meg arcán egy elégedett mosoly.
- Hát neked előbb megígértem!
- Amúgy nektek nem suliban kéne lennetek?- nézett rám.
- De csak kéne! Felküldtek az igazgatóhoz majd elmondom, hogy miért. Aztán követtek engem a csajol így hát ellógtunk.
- Rossz kislány!- tette kezét a combomra.- Elviszlek titeket!-állt fel. Felálltam és fejemmel jeleztem  a lányoknak, hogy jöjjenek.

Beszálltunk a fekete Range Roverbe. Pár perc múlva meg is érkeztünk. Kiszálltunk az autóból. Elindultunk a kapu felé a lányokkal mikor gyorsan vissza vissza futottam Harryhez aki letekerte az ablakot.

- Köszönöm!- nyomtam egy puszit arcára. Elégedetten mosolygott. Meg  várta míg bemegyek a kapun és elment. 

A lányokkal vissza mentünk a kémia órára. Volt vissza még 2 pec.

- Jó napot!- fülig érő mosollyal ültem le helyemre.
- Jó napot! Van kedvük viccelődni vagy elég volt a fejmosás?
- Kedvem az lenne, de kicsöngettek!- ebben a pillanatban megszólalt a csengő.- Jó hétvégét Tanárnő!!- felkaptam táskámat és kimentem a teremből....

3 megjegyzés:

  1. Kicsit rövidke, még olvastam volna, de ez, hogy nem mennek el az igazgatóhoz, nagyon ötletes!! :*

    VálaszTörlés
  2. köszönöm!:) hát mint mondtam neked, nem tudtam, hogy hogyan folytassam! Köszönöm!:)) :*

    VálaszTörlés
  3. jó lett kövit!:))) puszi

    VálaszTörlés