2013. április 23., kedd

6.rész

* Darcy szemszöge*


- Darcy...

Amint kimondta nevemet szívem torkomban dobogott. Biztos kíváncsi vagyok rá? Minek kérdeztem meg? Ezeken gondolkoztam.

- Ezért nem hagytad, hogy megcsókoljalak?- nézett rám.

Nem éppen ezt akartam hallani.

- Mi te megakartál csókolni? Fel sem tűnt!- mondtam kicsit zavarban.

- Darcy!- nézett rám komolyan.

- Figyelj Harry! Én nem olyan lány vagyok akit megkaphatsz csak mert szép a mosolyod!! És ha, egy éjszakára állnál össze velem akkor köztünk nem lehet semmi, én nem érembe egy éjszakával én nem olyan vagyok akivel össze járhatsz ha, kedved tartja!! Nem olyan vagyok mint az eddigi párnapos, pár hetes barátnőid!- kicsit hangosabban beszéltem vele mint kellett volna. Össze rezzenve állt előttem. - Ne haragudj, hogy kiabáltam!- hajtottam le fejemet. Most egy kicsit rosszul éreztem magamat és hirtelen elkezdett zavarni, hogy felső testemet csak a melltartó takarja.

- Komolyan ettől tartasz, hogy csak játékra kellesz nekem?- mondta egy kis felháborodott nevetéssel.

Megakartam szólalni de, nem engedte.

- Ha, játszani akarnék veled szerinted követtelek volna a Nando's-ba? Vagy szerinted  tanulmányoztam volna  órákig a szakácskönyvet, hogy normális spagettit csináljak neked?- felemelt hangjára kicsit össze húztam magamat.
- Nem tudtam, hogy ekkora felhajtást csináltál miattam. Nekem elég lett volna akár egy száraz kenyér is csak az a fontos, hogy veled lehessek!- szemembe megjelentek a könnyek sohasem sírtam még, egy fiú miatt sem.

Közelebb lépett hozzám. Szorosan karjaiba zárt. Nagy kezei körbe fogták derekamat göndör fürtjei csikizték arcomat.
- Ne haragudj, hogy kiabáltam!- súgta fülembe.

Kezeimet izmos hátára tettem, fejemet beletemettem mellkasába. Lélegzete lelassult.

-Harry....- bújtam hozzá szorosan.
- Hm?- nézett a szemembe.
- A fiúk mióta leskelődnek?- szívtam be vadító illatát. Majd elszakadtunk.
- Mindig ezt csinálják! Ha majd több időt töltesz velünk megszokod.
- Ez célzás volt?- tettem csípőre a kezemet.  Elmosolyodott, majd a pólómhoz sietett. Felkapta, fejével jelezte, hogy kövessem és elindult a ház felé. Felmentünk a lépcsőn a szobájába.

- Ülj le az ágyra.- utasított majd szekrényéhez ment és kivett egy alsónadrágot és egy pólót.- Tessék nyújtotta felém. Felvettem a pólót.- Hülye! Vedd le előbb a melltartót ez a póló is vizes lesz tőle!- gondoskodott. Kérdően néztem rá. Sóhajtott egyet közelebb jött megfordított felnyúlt pólóm alá és kikapcsolta melltartómat óvatosan levette rólam. És kivételesen Harrynek Nem járt el a keze! Tényleg csak a melltartómhoz nyúlt.- Ugye tudod, hogy más esetben már rég....
- Igen!- vágtam bele szavába. Tudtam, hogy ha, egy éjszakára kellek neki akkor már rég meztelen lennék.
- Nincs kedved itt aludni?- ült le mellém. - Komolyan kérdeztem! Meg ígérem nem jár el a kezem és tényleg csak aludnánk!- emelte a magasba kezeit.
- Nem bízok benned ilyen téren!- nevettem.
- Most miért?- nevetett. - Jó akkor legalább éjfélig maradj itt. - könyörgött.
- Nem lehet holnap meccsem van!- másztam be ágyába lehajtottam fejemet a Harry illatú párnára és betakaróztam..
-Úgy néz ki a végén még itt alszol!- mosolygott.- Hánykor lesz?- feküdt le mellém.
- 2  kor!- csúsztam arrébb, hogy oda férjenek hosszú lábai.- Van kedved megnézni?
- Naná!!-mosolygott.- Adj nekem is takarót!- egy kis habozás után  megengedtem, hogy bebújjon mellém de, nem engedtem, hogy karjai közé zárjon. Sokáig néztük egymást majd ujjamra csavartam az egyik kusza göndör fürtjét. - Ma még csak egy puszit kaptam tőled!- vágott szomorú arcot.
- Abból is mekkora botrány lett!
- Szóval nem kapok még egyet?- szomorkodott.
- Hova kéred?- mosolyogtam.
- Tényleg kapok?- jelent meg arcán egy hatalmas vigyor. Bólintottam.- A számra kérem!- vigyorgott.
- Harry!- nevettem el magamat.
- Bizony és legalább 5 másodperc legyen mert különben megsértődök!- kuncogott.
- Harry...
- Oké-oké ne.....
Szám szájához ért magamban számoltam 5 másodpercig majd óvatosan el húzódtam tőle.
Enyhe pír jelent meg arcán. éreztem, hogy én is vörösödök. Gyorsan a falfele fordultam. Egy kis idő múlva megéreztem Harry kezét derekamon. Szorosan magához húzott. Nem szólt semmit beletemette fejét hajamba  . Az óra pittyegésére keltem.
- Úristen Harry!- ültem fel.
- Neked is jó reggelt!kelt fel álmosan.
- Mennyi az idő?-  néztem rá. Nem törődve azzal, hogy nála aludtam.
- 9 óra!- nézett telefonjára.- Nyugi nem késtél el sehonnan!- húzott vissza az ágyra.
- Jó, de akkor is itt aludtam!- tettem karba kezemet.
- És most ez olyan nagy gond?- nevetett.
- Igen, Harry képzeld!!-temettem fejemet mellkasába.
- Még sem tűnik akkorának!- mosolygott.- Amúgy tegnap az a puszi igazán kellemes meglepetés volt!
- Az csak egy puszi volt!- mosolyogtam.
- Akkor mond csak többször is kaphatok majd ilyen "csak puszikat"?- mosolygott.
- Talán.- néztem rá.
- Például most is?- kérdezte csillogó tekintettel.- Léci! Léci! Léci!- olyan volt mint egy kis gyerek.
- Nem!- nevettem. Szája hirtelen az enyémet érintette elég sokáig elidőzött ajka enyémen.- Te csak arra mondtál nemet, hogy te puszilsz meg. De arra már nem, hogy én megpuszilhatlak-e.- kacsintott.
- Harry!-nevettem.- Jogos!- mosolyogtam. Átkulcsoltam nyakát karjaimmal és közelebb húztam magamhoz. Nem csókoltam meg csak orromat hozzá dörgöltem orrához. Elmosolyodott. Telefonom csörgése zavarta meg a pillanatot.
- Háló?- szóltam bele telefonomba.
- Darcy! Van fogalmad róla, hogy mennyire aggódtunk miattad?- kiabált a telefonba Eleanor.
- Bocsi!- válaszoltam.
- Hol aludtál?
- Harrynél!
- Mi? Szóval akkor...
- Nem csak elaludtam és nem ám, hogy felébresztett volna inkább ő is elaludt!- néztem a felettem helyezkedő fiúra.
- Rendben, akkor majd mesélj és ne feledd 2 kor meccs van!Szia puszi!
- Puszi!- nyomtam ki telefonomat.

Harry egy kicsit rám nehézkedett mikor  rájöttem, hogy nincs rajtam melltartó. Későn vettem észre mert Harry is érezte már. Egy perverz mosoly jelent meg arcán és keze.......




4 megjegyzés:

  1. Cseles, cseles! Itt abbahagyni ?! Remélem holnap hozod az új részt! Puszi! :*

    VálaszTörlés
  2. :DDDDD hát remélem!:))) Attól függ hogy jön-e még egy komi!:) ♥
    Tori xx

    VálaszTörlés
  3. Ismet egy jo resz varom a kovetkezot :D

    VálaszTörlés