2013. május 24., péntek

13.rész

Rá néztem Harryre. Össze ráncolt szemöldökkel felálltam és Liam után mentem. Bementünk a házba és le ültünk a kanapéra.

- Szóval- kezdte el.- Ha Harryvel ezt titokban akarjátok tartani akkor ne ilyen feltűnően.
Teljesen lefagytam amikor meghallottam, hogy mit mondott.
- De...
- Ne! Ne is próbáld letagadni láttalak titeket!- nézett komolyan.

Magam elé bámultam. Nem tudtam mit mondani.

- De, ne aggódj tőlem nem fogják megtudni!- mosolygott.
- Uh, köszönöm Liam!- öleltem meg.

kicsit megnyugodtam mikor újra a vidám Liamat láttam és  nem a komolyat.

- Ugye tudod, hogy nagyon megijesztettél?- mentünk ki az ajtón.
- Miért?- nézett meglepődötten.
- Mert eléggé komoly voltál!- mosolyogtam.
- Akkor bocsi!- nevetett.- De amit mondtam, azt tudasd Harryvel is!
- Mindenképpen!- mentünk vissza többiekhez.

Leültem az asztalhoz és megpróbáltam Harry tekintetét kerülni. Az étkezés további részét némán töltöttem. Éreztem magamon Harry tekintetét. Mikor felállt mindenki az asztaltól, bementünk a lányokkal elmosogatni.

- Lányok mikor indulunk?- kérdeztem meg tőlük mikor Harry belépett az ajtón. Alig bírtam ki, hogy ne nézzek rá.
- Ő, az a helyzet Darcy, hogy mi, mi ma nem megyünk haza!- mondta Danielle.- Jobb lenne, ha te is itt maradnál!
- Harryvel úgy is kibékültetek aludhatnál nála.- mosolygott Harryre El.
- Nem, én haza megyek!- mosolyogtam.

Elköszöntem mindenkitől. Harrynek csak annyit mondtam, hogy szia.
Már majdnem otthon voltam mikor halk lépteket hallottam a hátam mögött. Gyorsabbra vettem az iramot. Sajnos nem elég gyorsra. A házunk előtt el kapta csuklómat. Megpróbáltam sikítani, de befogta számat. Kezemmel erősen belevágtam hasába. Meg se érezte. Mikor zsebébe nyúlt elengedte számat.

- Harry!! Harry segíts!!- ordítoztam mintha ő itt lenne.
- Hallgass te hülye picsa!- szólalt meg mély hangon.

Valaki megragadta hátulról a vállát és a földre terítette. Hallani lehetett ahogy ökle az arcának csapódott. Azt hittem megöli. Megpróbáltam megállítani, mikor rám nézett. Harry volt az. Ezalatt az idő alatt a titokzatos ember elmenekült.

- Nincs semmi bajod?- ölelt meg.
- N-nincs.-dadogtam
- Biztos?- nézett szemembe.
Csak bólogattam.

~Harry szemszöge~

Mikor belenéztem Darcy szemébe rémültséget és zavarodottságot láttam szemeibe.

- Gyere menjünk be a házba.- fogtam meg kezét

Darcy nagyon furcsa volt. Persze, ez érthető is, hisz az előbb támadtak rá a nyílt utcán. De miután Liammal beszélt azóta elég furcsa. Leültettem a kanapéra és csináltam neki egy bögre forró teát.

~ Darcy szemszöge~

Magam elé bámulva ültem a díványon. Harry leült mellém és a kezembe nyomta a teát.

- Kö-köszönöm!- dadogtam.
Teljesen lesokkolt állapotban voltam. Harry...Harry hogy tudott ilyen gyorsan és a semmiből ott teremni?
- Darcy! Biztos minden rendben?- nézett rám.
- Nincs...Nincs semmi sincs rendben  Harry!- förmedtem rá.- Az előbb majdnem elraboltak. Te majd nem megölted azt a férfit!- sírtam el magamat.
- Gyere ide!- ölelt magához.
- Harry, te..., hogy termettél ott ilyen hirtelen?- néztem fel rá.
- Én... én már egy ideje követlek téged... persze tisztes távolból!- mentegetőzött.
- Követsz?- nyeltem egy nagyot.
- Igen, mióta a közeledbe mindig láttam egy fekete ruhás gyanús alakot.- hallgatott el.- Darcy... én azt hiszem, nagyon féltelek téged!- beszélt szaggatottan.
- Köszönöm!- nyomtam egy puszit arcára.- De azért kicsit megijedtem mikor majdnem megöltem a fickót.- bújtam hozzá.
- Azt kellett volna tegyem! De, legalább megtudtalak menteni!- éreztem hangjában az indulatot.
- Harry, ne mondj ilyeneket!
- De, ha belegondolok, hogy mit csinált volna veled az a szemét....
- De nem csinált semmit mert itt voltál!- mosolyogtam rá.
- Darcy...- hallgatott el.- Mit beszéltetek Liammal, hogy ilyen fura voltál velem?- szomorkodott.
- Liam tudja. Meglátott minket a medencében. Mondtam, hogy túl feltűnő vagy!
- Tudja?- kerekedett ki szeme.- Jól van na! Legközelebb inkább ne jelenj meg előttem bikiniben!- durcáskodott.
- Miért talán nem szeretnéd?- haraptam bele számba.
- Azt nem mondtam!- kacsintott.
- Azt mindjárt gondoltam!- csókoltam meg.
- Várj! Ezét voltál ilyen?- szakította félbe csókunkat.
- Igen, el sem tudod képzelni milyen nehéz volt nem rád néznem!- pirultam el.
- Igen? Ilyen ellenállhatatlan vagyok?- mozgatta szemöldökét.
- Ühüm!- csókoltam meg.

Csókunk egészen az emeleten lévő szobámig tartott. Leült az ágyra míg én elrendeztem a szobát. Hoztam plusz ágy neműt. Elmosolyodott rajta. Tudta, hogy innen nem megy ma már sehova. Gyorsan elmentem lezuhanyozni. Felvettem egy csipkés rövid nadrágot, egy átlátszó felsőt és a fekete melltartómat. Vissza mentem a szobámba. Harry egy kéjenc vigyort ejtett felém és arcát fogva elterült az ágyon. Bizonyám Haroldkám szenvedni fogsz.

- Általában a megmentőknek jutalom jár, nem büntetés!- próbálta tekintetét másfele terelni.
- És kimondta, hogy nem kapsz jutalmat?- néztem rá.
- Kapok?- tágra nyílt szemekkel nézett fel rám.
- Ühüm!- ültem rá lovagló ülésben.

Miközben nyakát csókolgattam, övével bajlódtam.

- Darcy, ne most!- állította meg kezemet. Kérdően néztem rá.- Nem akarlak sürgetni!

De én viszont most akarom. Inkább csak bólintottam egyet, hogy oké. De, ha belegondolok tényleg igaz van. Minek sürgessük a dolgokat? Majd mindent a maga idejében.

- Attól még itt alszol igaz?-néztem rá boci szemekkel.
- Igen, persze!- mosolygott majd meg csókolt.

Elkezdtem levenni Harryről a nadrágot.
- Darcy!- nézett rám.
- Mi van nem bízol bennem?
- De, csak..
- Csak?
- Mindegy!- mosolygott.

Folytattam dolgomat. Óvatosan kibújtattam pólójából és megcsókoltam. Leszálltam róla és lefeküdtem az ágyamban. Harry felemelte a takarót és betakart minket. Ahhoz képest, hogy a takaróm nagyon meleg szokott lenni, eléggé fáztam. Jobban magamra húztam az ágyneműt, de nem segített.

- Fázol?- nézett rám csillogó zöld szemeivel.
- Egy kicsit.- mondtam halkan.

Közel húzott magához és karjaiban tartott. Teste melege átjárta az enyémet. Hatalmas kezei védelmezően tartottak. A mellette eltörpülő karommal át karoltam derekát. Sokkal jobban éreztem magamat. Míg így tartott, úgy éreztem a világon a lehető összes olyan dologtól, embertől megvédene aki/ami csak fájdalmat okozna nekem vagy bántana. Gyengéd érzés fogott el, mikor orommal belélegeztem mámorító Gucci parfümjének illatát. Teljesen elolvadok tőle. Azt hiszem szerelmes lettem..................

6 megjegyzés:

  1. Hat minden elismeresem a tied nagyon nagyon jo resz lett...........Szuper vagy ~Heni :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-Nagyon- Nagyon szépen köszönöm!! Miért csináljátok mindig ezt velem? Ahányszor elolvasom ezeket a csodálatos Commentket mindig elsírom magamat!! ♥

      Törlés
  2. Remek rész lett!!! következőt gyorsan

    VálaszTörlés
  3. Hahó drága Darcym! ♥
    Naggyon fantasztikus rész lett,mint mindegyik.Liam az elején még engem is megijesztett:D Harry ♥ istenem olyan édes volt!!!! Zseniálisan írsz!:) Miért érzem úgy,hogy ezzel kapcsolatban mindig ismétlem magam?!:D Azonnal kövit,vagy ölök!:)
    Imádlak! ♥ xx ~Anne N. J.~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen!! Ez a valaha kapott legszebb kommentem!!*-* mindig megsirattok!! Leginkább te Annám c":

      Törlés